سلام به همه
موفقیت شهروند فرهیخته ی رامسری را به ایشان و فرهنگ دوستان شهر سبز رامسر صمیمانه تبریک می گویم.
برای ایشان و جامعه ی ادبی رامسر آرزوی موفقیت روز افزون از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

مختصری از او و کتاب هایش

حسن پورمنصوری در سال 1329 در خانواده‌ای مذهبی و کشاورز در تنگدره رامسر به دنیا آمد، بعد از اتمام تحصیلاتش به استخدام آموزش و پرورش درآمد و به تدریس مشغول شد.
وی بسیار به خواندن علاقه‌مند بود، «بغض گل» نخستین داستانی است که از وی به چاپ رسیده است.
کتاب زیبای بد داستان چوپانی است که در برهه اجرای طرح خروج دام از جنگل با قرق‌بانان درگیر شده و مرده است که همسر و فرزندانش از آن پس بدون او با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.
پایان این رمان تولد رمان دیگری به نام ناردانه است، همچنین کارهای تحقیقاتی مسلخ عشق و همسایگان آفتاب نیز از این نویسنده رامسری به چاپ رسیده است.
حسن پورمنصوری طی گفتگویی به کتاب جدید خود که در دو جلد و 700 صفحه به نام اهل بیت مهتاب به چاپ رسیده اشاره کرد و در گفتگو با فارس اظهار داشت: این کتاب در سه بخش نوشته شده است که بخش نخست آن معرفی محلات، روستاها و آبادی‌هایی است که شهدای رامسر در آن متولد شدند، زندگی کردند و درس خواندند و بخش دوم آن زندگینامه، وصیتنامه، سیره و خاطرات شهدای رامسر است و همچنین بخش سوم این کتاب محور عملیاتی و عملیاتی است که شهدای رامسر در آن به شهادت رسیدند.
وی خاطرنشان کرد: این کتاب به همراه تصاویری از شهدا با همکاری عطوفت شمسی ٬ بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رامسر و بخشدار محترم به چاپ رسیده است.
پورمنصوری بیان داشت: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رامسر نیز این کتاب را به صورت رایگان به خانواده‌های شهدا هدیه می‌کند.