ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

هفته ی بسیج

سخن سردبیر شماره ی 13  نشریه ی « ساحل دریا »  اول  آذر  ۱۳۹۱ 


یکی از اتفاقات مهم نظام نوپای جمهوری اسلامی تشکیل بسیج مستضعفین در اوایل پیروزی انقلاب و پس از حمله ی سراسری عراق و حامیانش به ایران ؛ به فرمان رهبر کبیر انقلاب بود.


تجربه ی ارزشمندی که با اتحاد و همدلی سپاه پاسداران انقلاب و ارتش جمهوری اسلامی ؛ تومار دشمن متجاوز را درهم پیچید و آن ها را سر درگم و شکست خورده به پشت مرزها راند.


آن چه بسیج را زبانزد کرد ؛ اخلاص ، ایثار ، شهامت و نیت پاک این دلیر مردان بود. از نوجوان تا پیر از زن تا مرد.


امروز نیز بسیج ضرورت زمان است. هرچند که برخی ناپاکی ها دامن بسیج را می خواهد آلوده کند . عده ای که از صفا و خلوص بسیجی می خواهند پل و نردبانی برای رشد خود سازند. مطامع دنیائی خود را در قالب خلوص این پاک طینتان  در می آمیزند و برای رسیدن به اهداف سیاسی و اقتصادی خود ؛ بسیج و بسیجی را قربانی می کنند.


اگر امروز مردم که خود از اعضای بسیج بودند از تشکیلاتی شدن و دست آویز شدن بسیج برای عده ای نگرانند ؛ نگرانی آن ها را نباید به حساب بسیجیان مخلص واریز کرد.


بدا به حال مسوولینی که برای رسیدن به اهداف نا سالم خود از عنوان بسیج و بسیجی سو استفاده می کنند و ارزش ایثارگری های بهترین عزیزان میهن را به تر دامنی خود آلوده می کنند.


توجه به این بخش از وصیت نامه ی امام  می تواند کمی هشدار دهنده و عبرت آموز باشد : نگذارید انقلاب بدست نا اهلان و نامحرمان بیفتد.


حال این گوی و این میدان : بسیجی باید در وسط میدان باشد تا ارزش های انقلاب پایدار بماند.