ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

پیام تشکر و تبریک انتخابات

                          با سلام ودرود برپیامبرعظیم الشان وخاندان پاکش

 

24 اسفند 86 خاطره ی همت والای مردم منطقه تنکابن ورامسروحضور7/ 64 درصدی مردم درپای صندوق های رای روزی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

اخذ رتبه ی پنجم در شهرستان ازمیان شانزده کاندیدا و رتبه ی دوم در میان کاندیداهای تازه وارد افتخاری است که با عنایت حضرت حق وپشتگرمی شما مردم شریف نصیب اینجانب شد.

جا دارد از لطف و محبت مردم عزیز به بنده صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نمایم.

 

* به منتخب مردم تنکابن و رامسر جناب آقای ابوالفتح نیکنام تبریک خالصانه عرض کرده و امیدوارم امانت دار اعتماد مردم بوده و موفقیت ایشان را در راستای رشد و توسعه منطقه از خداوند منان مسئلت می نمایم.

حل دغدغه های مردم از جمله حضور فعال در صحن مجلس،حضور مداوم در منطقه ، پیگیری حل مشکلات شخصی ، محلی و منطقه ای با تشکیل شوراهای مشورتی و فراکسیون نمایندگان شمال کشوردر مجلس قابل حصول است و انتظار می رود جناب آقای نیکنام آغازگر این راه دشوار باشند.

 

* به پانزده کاندیدای دیگر که با حضور فعال خود تنور انتخابات را گرم نگهداشتند و با رعایت اخلاق انتخاباتی سعی در برگزاری انتخاباتی سالم داشتند ، خسته نباشید گفته واز تلاشهای شبانه روزی آنان برای برگزاری هر چه با شکوهتر انتخابات تشکر ویژه عرض می نمایم .

 

* به دست اندرکاران برگزاری انتخابات در فرمانداری شهرستان های تنکابن و رامسر، اعضای محترم هیات های نظارت و اجرایی شورای نگهبان نیز خسته نباشید  می گویم.

 

* به همه عزیزانی که در ستادهای انتخاباتی اینجانب فعالیت مستمرداشته ودر محافل و مجالس خصوصی ، خانوادگی و اجتماعی سعی در معرفی  بنده به دیگران داشتند بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر ویژه و خالصانه خود را خدمت آنان و خانواده محترمشان معروض می دارم ،  بی شک  مشارکت مردم محل و منطقه در پای صندوق های رای مرهون تلاش آنهاست .

 

* حضور فعال در صحنه های اجتماعی- سیاسی منطقه عاملی برای رشد و توسعه است. تقاضای اینجانب از عموم مردم تلاش برای تاثیر گذاری در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی منطقه است.

به امید موفقیت و سلامتی روزافزون همه مردم عزیز وآرزوی پیروزی و بهروزی در همه عرصه های زندگی در سال 1387.

 

 

مهندس مهدی حلاجیان

کاندیدای مجلس هشتم شورای اسلامی

مدیر پروژه توسعه مرکز جدید صداوسیمای گیلان - رشت

25/12/1386