ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

خبر... اجرای کنسرت حمید عسگری در رامسر لغو شد!... و چند نکته

 

 رامسر پرده ی اول

رامسرنیوز - برگزاری  کنسرت حمیدی عسگری بعد از فروش بلیط ساعت قبل از اجرا لغو شد !!  

 

خبر فوق کوتاه و دردآور است اینکه عده ای به خود اجازه دهند زحمات مدیریتی ٬ برنامه ریزی و هماهنگی یک کنسرت را به راحتی آب خوردن از بین ببرند. 

 


موسسه هنری ققنوس با  همکاری موسسه ستاره های کشور ، و مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران  قرار بود در شبهای 10 و 11 فروردین 89 ساعت 20 در سالن شهید چمران رامسر با حضور خواننده پاپ حمید عسکری  اجرا شود .  

ساعتی قبل از اجرا برنامه لغو شد .  به گفته سام یکتا تهیه کننده این برنامه  به دلیلی که برای ما هم کاملا مشخص نیست ! رئیس سالن دستور بسته شدن آن را داد . 

و مردم برای دیدن برنامه با درب های بسته روبرو شده اند . وی اظهار داشت خسارات هنگفتی به این موسسه وارد شده است .  

 

 شاید برای گوینده ی خبر دلایل لغو مشخص بود و کمی احتیاط کرد.  

شنیده ها حاکی از آن است که این کنسرت با تهدید ریاست اردوگاه شهید چمران رامسر  « میر رجب » توسط چند تن از لباس شخصی های رامسر و تهدید به اخراج از سیستمی که شاغل در آن است ٬ لغو شد.  

این موضوع از آنجا اهمیت می یابد که برگزار کنندگان و مجوز دهندگان حتی ساعاتی قبل از اجرا نیز مصمم به اجرای کنسرت بودند. در این زمینه آخرین رایزنی برگزارکنندگان و اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر نیز قابل تامل است . اداره ی ارشاد رامسر حتی با دریافت دو فقره چک به مبلغ یک و صد میلیون ریال در ۹ فروردین ۸۹ تقاضای مبالغ حسن انجام کار و ده درصد حق فروش بلیط را می نماید.

 این کنسرت  قبل از نوروز و در اسفند ۸۸  مجوز شورای تامین استان و  شهرستان را اخذ کرده بود و بطور طبیعی شرایط لازم برای اجرای مناسب را تدارک دیده بود . 

 این موضوع نشان می دهد که هنوز هم عده ای در رامسر نیز هستند که خود را مافوق قانون می دانند و برآنند تا هر آنچه را اراده کنند به کرسی عمل بنشانند. 

 در این راستا عملکرد ضعیف و ناشی از ترس ارایه  دهندگان مجوز کنسرت نیز قابل تامل است. اگر ارایه ی کنسرت توسط حمید عسگری اشکال داشت چرا مجوزش صادر می شود و اگر بلا اشکال بود چرا ساعاتی قبل از اجرا لغو می شود ؟ 

 

رامسر پرده ی دوم 

مجموعه ی تله کابین رامسر به مناسبت ایام نوروز به مدت ده شب کنسرت خوانندگان پاپاز جمله فرزاد فرزین و ...  را بدون مجوز از شورای تامین استان و شهرستان برگزار کرد. 

این کنسرت ها نه تنها با تهدید به لغو مواجه نشدند ٬ بلکه در پنهان از حمایت عده ای نیز برخوردار بودند. 

 

رامسر و یک نتیجه گیری  

- امید وارم که مسوولین شهر پاسخگوی مطالبات مردمی باشند و به خاطر منافع مادی خود یا عده ای ٬ حفظ قدرت خود  و یا قدرت طلبی های عده ای سود جو  از زیر بار مسوولیت به عهده گرفته شانه خالی نکنند.  

- تفاوتی میان برگزاری کنسرت ها برقرار ننمایند و  اگر نیازی به لغو برگزاری کنسرت هاست اولویت را به مکان های بدون مجوز بدهند. 

- مردم از فقدان شادی و جوانان از فقدان اماکن سالم تفریحی رنج می برند٬ تلاش برای ایجاد شادی سالم هرچند به اندازه ی روزنه ای کوچک به طور قطع و یقین ثواب دنیا و آخرت را برایشان به ارمغان خواهد آورد. 

- اسباب شادکردن مردم هرچند با کنسرت های گرانقیمت را فراهم کنند.   

 

( آخرین بازدید ۷۴۰۸۰ )