ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

سلامی دوباره به دکتر رسول علی اشرفی پور

     

دکتر رسول علی اشرفی پور را دیر زمانی است که می شناسم. سابقه ی آشنائی ام با او به دوران دبیرستان و دانشگاه باز می گردد .  

تلاشش برای توسعه ی رامسر ستودنی است. 

دارای روحی پاک و زلال است وتلاش مستمر و پیگیری های مدامش از او مدیری درجه یک ساخته است.  وی که از نیروهای زبده و دارای روابط عمومی بالا است دارای کارنامه موفقی در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور بوده و مدیرکلی حفاظت از محیط زیست مازندران در دولت های نهم و دهم از آخرین سمت های اوست. 

با اشاره به توانمندی علمی مرتبط و تجربه ی موفق یکی از گزینه های اصلی تصدی ریاست سازمان محیط زیست کشور بودند که این پروسه با انتخاب فردی دیگر ٬  عملا انجام نگردید. 

سرانجام با تجربه ی ارزشمند مدیریتی ٬ دکتر رسول علی اشرفی پور به عنوان مدیرکل محیط زیست استان تهران منصوب شده است. 

انتصاب این رامسری توانمند ٬ متعهد و متخصص را به این سمت صمیمانه تبریک می گویم. امیدوارم که مانند گذشته در همه ی امور موفق و پیروز باشند. 

 
مراسم تودیع و معارفه مدیران اداره کل محیط زیست استان تهران دوشنبه ۳ اسفند ۸۸ راس ساعت ۱۳ در ساختمان اداره کل محیط زیست استان تهران برگزار می شود. از رامسری های علاقمند تقاضا می کنم با شرکت در مراسم معارفه ی ایشان حامی کاملی برای این همشهری خوبمان باشند.  

متاسفانه بنده در ماموریت کاری در زاهدان هستم و ازاین بابت صمیمانه از عدم حضور در مراسم معارفه  پوزش می طلبم.

 

(  آخرین بازدید  70372  )

     

نظرات 8 + ارسال نظر
هادی یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:23 ب.ظ http://jast.blogsky.com

سلام دوست عزیز
من یه تازه کارم
به من یه سری بزن و نظرت رو بگو
اگه با تبادل لینک موافقی من رو با عنوان
ببین چه خبره ...
لینک کن و بهم خبر بده
ممنون

اسماعیل دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.igolmohammadi.blogfa.com/

سلام
ممنون از توجه شما، متاسفانه این هفته سایت میزبان تصاویر وبلاگم مشکل داشت و عمده عکس ها آپلود نمی شد...
درباره پروژه هتل سماموس واقعا متاسف شدم. امیدوارم یک پایان تلخ، سهم ما از هتل سماموس نباشه...

نظرات در رامسر ۶۹ شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ق.ظ

سلامی دوباره به دکتر رسول علی اشرفی پور - 6 نظر

نویسنده: فریدون
یکشنبه 2 اسفند1388 ساعت: 19:46
من هم این موفقیت رو به همشهری عزیزمون تبریک میگم.

نویسنده: آرش
یکشنبه 2 اسفند1388 ساعت: 21:47
موفقیت افراد دلسوز و صادق و کسانی که سواد و دانش کافی دارند در سمت متناسب با آن مایه خوشحالی ماست(چیزی که متاسفانه به ندرت اتفاق می افته). من هم به ایشان صمیمانه تبریک گفته و آرزوی موفقیت میکنم.نویسنده: فرهادچهارشنبه 5 اسفند1388 ساعت: 11:56من هم این موفقیت رو به همشهری عزیزمون تبریک میگم.

نویسنده: بهروز
چهارشنبه 5 اسفند1388 ساعت: 17:42
من هم این موفقیت را به این همشهری بزرگوار تبریک می گویم و برا ی ایشان آرزوی سربلندی می نمایم.

نویسنده: سعید
چهارشنبه 5 اسفند1388 ساعت:
21:55اقا رسول از همسایه های قدیمی ماست و بچه که بودیم گهگاه همبازی میشدیم و امروز خوشحالم که مدارج بالایی رو گذرونده و مایه ی افتخار و سربلندی همه است .و ضمن تبریک براشون پیروزیهای مدام آرزومندم .
کاشکی مشکل تخلیه ی زباله های رامسر در قلب جنگل زیبای دالخانی با درایت ایشون یه جوری حل میشد

نویسنده: جواد
پنجشنبه 6 اسفند1388 ساعت: 21:50
موفقیت همشهری عزیز رو تبریک میگم.باعث افتخار ما رامسریهاست.
X


babak شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ http://poosteshir.blogfa.com

سلام آقای حلاجیان
بنده هم از زیارت شما در دنیای مجازی بسیار خرسندم ٬ یه دوره ای می گفتند وقتی یک نفر در شهری غریب همشهری خود را می ببیند بسیار خوشحال می شود ٬ دلگرمی می گیرد و امیدوارتر می شود ٬ حالا این جریان در دنیای اینترنت هم وجود دارد .
از اینکه وبلاگ بنده را لینک کردید ممنونم ٬ بنده هم متقابلا این کار را خواهم کرد .
به قول ابی جان ما : زنده باشید 1000 سال

علی شیخ کاظمی چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.alisheikhkazemi.blogfa.com

سلام آقای حلاجیان
خوبین؟
خسته نباشی
این آقای علی اشرفی رو من نمیشناسم ولی بابام میشناسه
فکر کنم بچه ی سادات شهره
بچه محله ماست دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راستی وبلاگ همه بروبچ رامسر رو جمع کردین خیلی جالبه
فعلا
یا علی...............

سلام علی آقا
ممنون که سر زدین
بچه محل شما و همشهری ماست.

بابایی فر شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ق.ظ http://daneshkadeyesabz.blogfa@yahoo

سلام . من هم مفتخرم به اینکه یک رامسری هستم. البته پدر و مادرم متولد رامسر هستند که من هم خودم را از آنجا می دانم. یک محیط زیستی هستم. حرف های یک رامسری جوان کم تجربه ی محیط زیستی را بخوانید و بعد هم به آقای دکتر برسانید که بخوانند. با تشکر

علی اشرفی پور چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ http://aliashrafipour.blogfa.com

وبلاگ مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران- علی اشرفی پور

کارشناس دلسوز محیط زیست دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

متاسفم که همه چی رو تو همشهری بودن و بچه محلی میبینید
خیانتهای ایشان به محیط زیست تهران نابخشودنی است
پرونده های تخلفاتشان در مراجع ذیربط مفتوح بوده
لکن به دلیل وابستگیهای خطی همچنان در راس قرار دارند

سلام دوست خوب

تبریک اینجانب در زمان انتصاب ایشان به معنی نادیده شدن خطاهایشان در آینده نبوده و نیست.

وظیفه ی قانونی رد یابی تخلف ها کاملا مشخص است و تا کسی در مراجع ذیصلاح اتهامش ثابت نشود مجرم نیست.

اگر ایشان نیز مرتکب تخلف شوند وظیفه ی قانونی مطلعین و مسوولین ذیربط رسیدگی به تخلفات است.

همه چیز در کارکرد سالم و سازنده است. ایشان و هر کس دیگری به مردم اگر خیانت کنند باید به حسابشان رسیدگی شود. بدون اغماض و توجه به وابستگی هایشان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد