ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

آخرین بدرقه ی مردم با آقای " رئیس "

نتیجه تصویری برای ابراهیم درجانی          نتیجه تصویری برای ابراهیم درجانی        

در هفتم اسفند 1377 اولین دوره ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مانند تمام کشور ، در شهر رامسر برگزار شد. افرادی با سلایق و مدارک متنوع در آن شرکت جستند و در میان آن ها ، فردی با سواد سیکل از میان همه ی کاندیداها گذشت و اتفاقا با اخذ بیش از 31 درصد آرای مردم شهر ، از دو منتخب دیپلم ، یک منتخب لیسانس و یک منتخب پزشک متخصص پیشی گرفت!!! و " رئیس " لقبی که مردم پیش از ورود او به عرصه ی اجتماعی برایش داده بودند و به این نام مشهور بود ؛ این بار با اخذ 4837 رای ، نفر اول ، نخستین دوره ی شورای شهر رامسر شد. او در دور دوم شورای شهر رامسر در نهم اسفند 1381  نیز با اخذ حدود 20 درصد آرا ، عضو شورای شهر رامسر شد.


همه ی آن ها باعث اشتهار و افتخار او نبود ، مردم به خاطر رفتار انسان مدارانه و دستگیری های مستمندان به او علاقه ای خاص داشتند. شورای شهر ، کمی پایگاه مهربانی هایش را وسیع تر کرده بود منتخب مردم در شورای اول و دوم  چند سالی بود که از بیماری دیابت رنج می برد و پس از حاد شدن این بیماری در سال های گذشته جهت پیش گیری از آن به ناچار به قطع شدن انگشت پا رضایت داد تا شاید بهبودی حاصل گردد که نه تنها این امر تحقق پیدا نکرد بلکه  مرد روزهای سخت و انسان صادق و خوش برخورد و مردمی آرام آرام دو چشمان خود را نیز از دست داد.


شادروان ابراهیم درجانی پس از یک دوره تحمل رنج بیماری صبح روز چهارشنبه ۱۴ بهمن ۹۴ دار فانی را وداع گفت.پیکراو بر دستان مردم تشییع شد و در جوار امامزاده  سید محمد اشکونکوه رامسر با حضور پرشور مردم قدرشناس و مسوولین شهرستانی به خاک سپرده شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد