ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

جشن سی و هفتم

سخن مدیر مسوول هفته نامه ی « ساحل دریا » شماره ی 71   تاریخ 22  بهمن ماه  1394


امروز 22 بهمن 1394 است ،  درست در همین تاریخ در سال 1357مردم میهن با وحدت و همت برای رسیدن به حکومتی مبتنی بر نظام اسلامی و تعالیم قرآنی ، دل در گرو رهبری دادند که ساده زیست بود و صادق ، محکم بود و متین ؛ نیت خالصانه ی الهی مردم و همدلی و هم زبانی آنان و در یک کلام ، وحدت کلمه ی آنان ، عاملی شد که نظام شاهنشاهی میدان را خالی کرده و حکومت در دست انقلابیون مسلمان قرار گیرد.


فراز و فرودهای انقلاب ؛ از شکل گیری نظامی مبتنی بر جمهوری اسلامی ، درگیری های جدائی خواهان قومی و قبیله ای ، ترورها و باج خواهی ها ، جنگ و خونریزی ، کودتا و نفوذ در ارکان عالی کشور ، صلح ، رحلت بنیان گذار انقلاب و انتخاب رهبر جانشین او ، سازندگی ، اصلاحات ، دولت های نهم و دهم ، و اینک دولت تدبیر و امید، از موفقیت در برجام تا رسیدن به قله های مرتفع علمی، به ویژه در نانو تکنولوژی ،  شکافت و گداخت هسته ای ، صنایع نظامی و موشکی ، دستاوردهای مهم رشته های ورزشی و فرهنگی ، گسترش معجزه آسای سیستم های مخابراتی و ارتباطات ، راهیابی به فضا با سفینه ها و... هزاران از این دست همه و همه در دوره ی فشرده ی 37 ساله جمهوری اسلامی شکل گرفت.


مردم از برخی نابسامانی ها گلایه دارند. مشکلات اقتصادی ، رکود تورمی ، بیکاری ، اعتیاد ،  فقر و رویش خزنده ی فساد دامان بسیاری را آلوده کرده است ؛ اما  مردم هنوز به " به آینده ای روشن " امیدوارند.


دغدغه و اولویت اول رهبر معظم انقلاب در دوران جدید پس از برجام ، ساماندهی وضعیت اقتصادی اعلام شده ، مسوولان و دولتمردان نیز دورنمای روشن اقتصادی را ترسیم کرده و نشانمان می دهند .با همه ی این اوصاف ، مردم هنوز با نظام همراهند و اولویت اصلی آنان تداوم امنیت و آسایشی است که همسایگان دیوار به دیوار کشور پهناور ایران ، از آن تهی اند.


باید منتظر ماند تا با مشارکت گسترده ی مردم کدام قانون گذاران سکان را در دست خواهند گرفت و در آغازین روزهای سال 1395 مجلس شورای اسلامی جدید با چه ترکیبی شکل می گیرد . امید به تدبیر دولتمردان و واکاوی تاخیر در ارسال برنامه ی اقتصادی و بودجه ی آتی ، همه نوید یک برنامه و حرکت محکم و مستحکم است.


هر ساله بدین مناسبت راهپیمائی گسترده ای شکل می گیرد و اقشار مختلف مردم با انگیزه های متفاوت حضور نمادین خود را در حفظ دستاوردهای انقلاب به نمایش می گذارند. مردم صبور و محجوب اند ، باشد که پاداششان زندگی امید آفرین توام با شادی و سلامت باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد