ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

خرداد تاریخی

سخن مدیر مسوول نشریه ی « ساحل دریا » شماره ی 21 ؛ خرداد ماه 92 ( ویژه نامه ی انتخاباتی در تنکابن )


تاریخ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ، از خرداد ماه خاطره ها در ذهن دارد. از پیدایش جرقه های انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی رحمت الله علیه ؛  اولین حادثه ی مهم این حادثه ی قرن در 15 خرداد 42 رقم خورد.


 رهبر کبیر انقلاب با صدائی رسا « 15 خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام کرد. »


این تنها حادثه ی خردادی انقلاب نبود. آزاد سازی خرمشهر که اقتدار ایران در جنگ را به جهانیان نمایاند در سوم خرداد رخ نمود.


این روح آسمانی در دفتر اشعارش نیز به نیمه ی خرداد ، نگاهی ویژه داشت ؛ آن جا که سرود « انتظار فرج از نیمه ی خرداد کشم » . کسی نمی دانست فرج این مرد بزرگ تاریخ ، همزمانی 15 خرداد با رحلت ایشان خواهد بود !آن جا که برای اولین بار در تاریخ ؛ فردی با صدای بلند و رسا و در صفحات تاریخ می نگارد که « با دلی آرام و قلبی مطمئن از خدمت برادران و خواهران مرخص و به جایگاه ابدی می روم » .


پس از رحلت حضرت امام ، رئیس جمهور مکتبی وقت به خرد جمعی مجلس خبرگان به رهبری برگزیده شد . اقدام مبارکی که دشمنان را انگشتان به دهان نمود . از آن پس انتخابات ریاست جمهوری و تعیین رئیس قوه ی مقننه به ضرورت ؛ در این ماه واقع شد ؛ و هر بار به فرمایش رهبر معظم انقلاب ، حماسه ای رقم خورد.


چند صباحی دیگر و در 24 خرداد 92 دنیا شاهد حماسه ای دیگر در ایران خواهد بود. حماسه ی عظیمی که پرچمدار انقلاب در آستانه ی نوروزش ؛ از آن به عنوان « حماسه ی سیاسی » نام برد تا راه گشای « حماسه ی اقتصادی » برای آینده باشد.


این مهم در منطقه ی غرب مازندران نگاه دیگری بر آن مترتب است و آن همزمانی انتخابات ریاست جمهوری ، شورای شهر و روستا با انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی است.


پیش بینی می شود این هم زمانی ، تعداد افراد بیشتری را پای صندوق های رای بکشاند و حماسه ی سیاسی مد نظر رهبری نظام در این وادی تابناک تر بدرخشد.


اما ای مردم ؛ انتخاب کنید . چرا که اگر انتخاب نکنید دیگران با ارای خود ، برایتان انتخاب خواهند کرد و در آن زمان انگشت ندامت گزیدن سودی نخواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد