ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

محمد امین و قدم نهادنش به وادی باسواد ها

(‌ ۱ )  

محمد امین عزیزم 

قدم نهادنت را به مهد علم و دانش تبریک می گویم  

آموزگارت رستنده  

۸۸/۸/۱۴ 

 

 

 

 ( ۲ )  امروز آخرین دیکته ی کلاس را می نویسم.  

من مادر دوم تو به نام معلم آمدم تا خواندن و نوشتن را به شما یاد بدهم. 

و در کنار آموزش تو را پرورش دهم ٬ تا در آینده فردی خداشناس و مفید باشی. 

یادت می آید ! اولین روزی که با هم آشنا شدیم و تو نمی توانستی بخوانی و بنویسی. 

اما حالا به لطف خدا می توانی کتاب قصه بخوانی و هر چه را که می شنوی بنویسی و من خیلی خوش حالم. 

پسر عزیزم خدا را فراموش نکن و بدان که او در همه حال ما را می بیند و مواظب ماست. 

پدر و مادر خودت را دوست بدار و به آن ها احترام بگذار. 

به نیازمندان کمک کن و به سالمندان محبت کن. 

خواهر و برادر و دوستانت را دوست بدار تا همیشه عزیز باشی. 

اگر کاری کردم یا حرفی زدم که دل کوچک تو فرشته ی مهربان آزرده شدحلالم کن ٬ هدف من یادگیری بهتر بود نه چیز دیگر  ! ... 

من از شما محبت صفا و گذشت آموختم ٬ نمی دانم شما از من چه آموختید؟  

دوستت دارم  

آموزگارت رستنده  

۸۹/۲/۲۰  

آغاز مهر ماه ۸۸ اولین روزهائی بود که پسرم برای آموختن پا به مدرسه گذاشت با آن که سال قبل دوره ی پیش دبستان و سال های قبل در مهد کودک آموزش هائی را دیده بود٬ اما دبستان وادی مقدماتی آموختن زبان و ادب پارسی است. 

متن (‌ ۱ )  را خانم رستنده آموزگار مهربان پسرم در دبستان غیر انتفاعی سما یک وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واقع در ضلع شمالی بزرگراه ایرانپارس ٬ در روز اولی که شروع به نوشتن دیکته کردند به یادگار در دفتر آبی او نوشت . 

ومتن ( ۲ ) را نیز در پایان آموزش و تکرار تمام حروف فارسی بصورت دیکته گفت و بچه ها نوشتند.  

به خاطر متن زیبا و به منظور تقدیر از این آموزگار زحمت کش دل نوشته ی ایشان و دیکته ی آخر سال را برای بهره مندی دیگران در وب نوشت خود و دلکده ی رامسر  به یادگار نوشتم. 

 

یاد معلمین عزیز ابتدائی خودم در دستان شهید بحری ( اردی بهشت ) رامسر در سال های ۵۷ تا ۶۲ را نیز گرامی می دارم. 

سرکارخانم صفاتیان ( خدایش بیامرزاد )

سرکارخانم عذرا تقی پور ( خدایش بیامرزاد )  

سرکارخانم سمامی

جناب آقای سعیدی  

جناب آقای پهلوان یلی

نظرات 4 + ارسال نظر
رامسرنیوز یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.ramsarnews.blogsky.com

سلام جناب مهندس
۱- از ارسال عکس جدیدتان و همینطور مطلب جدید متشکریم
۲-ما قصد داریم در ارتباط با موضوعات مبتلا به رامسر با شما و چند تن از افراد شاخص رامسر مصاحبه مکاتبه ای داشته باشیم و با ارسال سوالات برای شما و دریافت پاسخ از طرف شما مصاحبه را در رامسر نیوز درج کنیم و این کار تا لحظه برگزاری انتخابات شوراها و مجلس ادامه خواهد داشت لطفا در این باره نظر بدهید موافق هستید یا خیر؟
۳- همانطوری که می بینید ما بطور موثر در باره برگزاری نمایشگاه ۱۷ تن از دانشجویان رامسری در تهران اطلاع رسانی کرده ایم و خوشحال می شویم به دوستان برگزار کننده بفرمایید که برای اطلاع رسانی دقیق روز به روز برگزاری نمایشگاه مذکور، گزارش روزانه همراه با عکس حتی با دوربین موبایل برای ما ارسال کنند تا ما بعنوان اخبار تازه در رامسرنیوز درج کنیم.و رامسریهایی که امکان حضور در آنجا را ندارند از طریق اینترنت با خبر شده و فضا را ببینند.
در این مورد بهتر است حتی نام رامسری هایی که هر روز به آنجا می روند را نیز در گزارش خود بیاورند تا این موضوع باعث تشویق دیگران برای حضور بیشتر در آنجه گردد.
در فضای نمایشگاه سایت ها و وبلاگ های رامسری تبلیغ گردد.
با تشکر

سلام و ممنون از زحماتتان
-درخصوص مصاحبه ی مکتوب : اگر موضوعی بود در حد اطلاعات بنده با کمال میل در پاسخگوئی همکاری می کنم.
- در خصوص نمایشگاه : از اطلاع رسانی و پشتیبانی آن خصوصا بنر گردان تبلیغی به سهم خود از شما سپاسگزارم.
با دست اندرکاران نمایشگاه صحبت می کنم تا خواسته ی شما را اجابت کنند.
- خودم گزارشی از آن را برایتان ارسال می کنم. و اگر سوالی دارید برایم ارسال کنید تا پاسخ را از زبان برگزار کنندگان برایتان بفرستم.

رامسرنیوز یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.ramsarnews.blogsky.com

سلام مجدد
اگر دوستان بتوانند با افرادی که به نمایشگاه مراجعه می کنند در باره نمایشگاه و یا مسائل رامسر مصاحبه ای ترتیب دهند ما آماده درج آن هستیم کافی است مطالب را همراه با عکس مربوطه برای رامسرنیوز ایمیل کنند.ممکن است کمی زحمت داشته باشد ولی ارزش کار نمایشگاه بیشتر می شود.چون اکنون رامسرنیوز دارای تعداد قابل توجهی از مخاطبان رامسری مقیم داخل و خارج از کشور است.
ramsarnews@yahoo.com

سلامی دباره
به آن ها می گویم و مصاحبه ها را برایتان ارسال می کنم

نظرات در رامسر 69 یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.ramsar69.blogfa.com/

محمد امین و قدم نهادن به وادی باسوادها - 6 نظر

نویسنده: امیر آرتنگ
سه شنبه 28 اردیبهشت1389 ساعت: 16:47
سلام مهدی جان واقعا یاد اولین روز رفتن به مدرسه بخیر. خدایا تمامی معلمین را پایدار بدار من فدای تمام معلم ها شوم.


نویسنده: امیر آرتنگ
سه شنبه 28 اردیبهشت1389 ساعت: 16:49
مهدی جان من هم به نوبه خود به محمدامین عزیز تبریک میگویم و همچنین دست تمام معلم های عزیز رو میبوسم


نویسنده: فریدون
سه شنبه 28 اردیبهشت1389 ساعت: 18:27
خیلی‌ متن زیبایی بود آقا مهدی. یک لحظه به یاد معلمهأ عزیزم در دوره دبستان افتادم، به نظر من معلمهأ دبستان خیلی‌ مهم بودند در دوره آموزش، چون در هر کاری پایه شروع کار خیلی‌ مهم و تاثیر گذار در آینده آن هستش. به امید روزی که بتونیم دوباره این معلمهأ عزیز رو ببینیم و بهشون احترام بگذریم.

نویسنده: فرهاد
چهارشنبه 29 اردیبهشت1389 ساعت: 7:29
عکس گل

نویسنده: محمد
چهارشنبه 29 اردیبهشت1389 ساعت: 8:47
یادش بخیر مهدی جان ...یادش بخیر که من و تو کلاس سوم . چهارم دبستان تو یک کلاس با هم بودیم یاد معلمهای مشترکمون بخیر ...خانم صمامی رو نمیبینم ولی آقای سعیدی رو هر وقت که رامسر میرم معمولا میبینم .ممنون از این یاد آوری زیبا

نویسنده: سعید
چهارشنبه 29 اردیبهشت1389 ساعت: 23:12
عکس گل و لبخند

داریوش فریاد رامسر سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ http://http://yellramsar.blogfa.com/

سلام مهندس جان این نوشته تان ما را هم تکان داد تا یادی از معلمان خودمان بکنیم شاد باشید و پایدار

سلام
ممنون از لطف و نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد