ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

نوزدهم ماه مبارک رمضان ٬ اولین شب قدر ۸۸

مقدمه :  

طبق روال هرسال با یکی از هم دانشگاهی ها به مراسم شب قدر رفتم. معمولا در سال های قبل با دوست خوبم در شب های قدر به یکی از مکان های زیر و یا گاهی در یک شب به دو یا سه مکان تعیین شده می رفتم:  

حرم حضرت معصومه ( علیه السلام ) قم - حرم امام خمینی ( رحمه الله علیه  ) - امامزاده صالح ( علیه السلام ) ـ مصلی بزرگ تهران ـ دانشگاه امام صادق ( علیه السلام ) - مسجد کوی دانشگاه تهران - مسجد دانشگاه شریف   

شب نوزدهم ماه مبارک امسال  ( بامداد امروز ) به مسجد دانشگاه امام صادق (علیه السلام) رفتم. پس از دعای جوشن کبیر و دعای ابوحمزه سخنران جوانی به سخنرانی پرداخت. 

ذکر مصیبت حضرت علی ( علیه السلام ) را نقل می کرد تا بدین جا رسید که امیرالمومنین ( علیه السلام ) به امام حسن مجتبی ( علیه السلام ) فرمودند : جلوی مردم را بگیر تا به ابن ملجم آسیبی نرسانند. اگر زنده ماندم که خود می دانم با او چه کنم و اگر شهید شدم ٬ او یک ضربه زد٬ شما هم حق دارید یک ضربه بزنید... ساعت یک و سی دقیقه بامداد بود و ناگهان زنگ هشدار پیامک تلفن همراهم به صدا در آمد . متن را خواند و به تلفنش را به من داد. از بین مطلب سخنران و متن پیامک  متحیر شدم :  

 

علیرضا بهشتی مشاور ارشد میرحسین موسوی و نماینده ی او در کمیته ی پیگیری مسائل بازداشت شدگان ٬ فرزند شهید مظلوم  محمد حسینی بهشتی اولین رئیس دستگاه قضائی انقلاب ٬ دستگیر شد.   

  

  این روند تاکی و تا کجا پیش خواهد رفت ؟  نظر شما چیست ؟ 

مراسم با سخنرانی و برگزاری مراسم ویژه ی شبهای قدر توسط مهدوی کنی ساعت سه و سی دقیقه پایان یافت.  

 

پی نوشت : 

علی لاریجانی :در شرایط کنونی کشور از جهات مختلف با پیچیدگی‌هایی مواجه شده است که همه حقایق به صورت آراسته رخ نمی‌نمایند و حق و باطل بایکدیگر مخلوط شده‌اند. شرایط به گونه‌ای شده است که افراد همه حقیقت را در سخنان خود بیان نمی‌کنند. 

 وقتی او اینجوری می گوید ما باید چه بگوئیم ؟

 

نظرات 3 + ارسال نظر
م چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.freeramsar.blogfa.com

گفت نفهم این سخن عنوان نکن خواهش نا فهمی انسان نکن
مهندس جان سلام
اینها همان گروهی هستند که دینهم درائمهم همتهم بطونهم قبلتهم نسائهم حیارا سکارا لا مسلمین و لا نسارا

دریا چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ب.ظ http://daryanews.com

سلام طاعات قبول سایت دریانیوز اخبار و تحلیلهای مازندران

خوشحال میشیم نظرتون رو درباره سایت بگین

ممنون میشیم مطالب و تحلیلهای حودتون رو برامون بفرستین

در ضمن تلفنتون رو برای ارتباط بیشتر در تماس با دریا بذارید

م یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.freeramsar.blogfa.com

سلامممممممممممممم مهندس جان خسته شدم اینقدر وبتو باز کردم و مطلب ندیدم اصلا دیگه بهت سر نمیزنم ///منتظر مطلب جدیدت هستماااااااااااااا

سلام
آقا خدا قوت
در وانفسای اخبارهای متفاوت ذهنمان قفل شده.
تا خدا چه خواهد.
با سپاس از لطفت و زحمت سرزدنهایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد