ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

پیش بینی وضعیت آرای انتخابات دهمین دوره ی ریاست جمهوری رامسر

 

1234 

 رامسر۲۲ خرداد ماه دهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود. شورای نگهبان چهار کاندیدا  را از میان داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دارای صلاحیت نام برده است:  

محمود احمدی نژاد  

محسن رضائی میرقائد 

مهدی کروبی 

میرحسین موسوی خامنه  

 

با حذف متوسط آرای باطله ی ده انتخاب ریاست جمهوری که حدود دو و نیم درصد آرا می باشد و با مروری بر سوابق کاندیداها ٬ برنامه ها و نگاهی به انتخابات گذشته درصد تخمینی آرای کاندیداهای ریاست جمهوری شهرستان رامسر در مقاله ی زیر بررسی می شود : 

 

محمود احمدی نژاد 

کاندیدائی که سابقه ی یک دوره ریاست جمهوری را پشت سر دارد. او که در جدالی نفس گیر در دوره ی نخست نهم انتخابات ریاست جمهوری ٬ وارد مرحله ی دوم انتخابات شد. 

در انتخابات دوره ی قبل به واسطه ی اینکه مردم از هاشمی رفسنجانی روی برگرداندند ٬ شانس بزرگی را تصاحب کرد که در فکر خیلی ها نمی گنجید  و توانست سیاست مدار کهنه کاری چون اکبر هاشمی رفسنجانی را از پیش روی بردارد.  

وی در فاصله ی کمی که تا انتخابات مانده است ٬ بر میزان نگرانی اش افزوده شده است.  

از نقاط قوت او در این انتخابات را می توان شناخت کامل دو طرفه ی مردم با ایشان و بالعکس دانست. او با الگو گیری از سفرهای مقام معظم رهبری پایه گذار سفرهای ریاست جمهور و هیات دولت به استان هاست. این سفرها ٬ باعث شد که احمدی نژاد بیش از پیش به مردم شناسانده شود. وعده ی او ادامه ی روند گذشته ٬ حذف مفسدانو فساد از جامعه و بهبود وضعیت معیشت مردم است ٬ کاری که در چهار سال اول از انجام آن بازماند.

 

مردم شهرستان رامسر احمدی نژاد را از زاویه ای دیگر و بیشتر می شناسند. او با انتصاب اسفندیار رحیم مشائی به سمت معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان گردشگری ٬ میراث فرهنگی و صنایع دستی و حمایت های بی شائبه از او در گذرگاههای متعددی که این معاون برای او پیش آورد شناخته تر شد. این روابط تا آنجا پیشرفت که عروس رئیس جمهور  دختری رامسری شد و مشائی و رامسری ها بیشتر به رئیس جمهور نزدیک شدند. 

ثمره ی ارتباط مشائی و رئیس جمهور ٬ سهم قابل توجه ی مصوبات سفر استانی رئیس جمهور برای رامسر شد.  

طرح و آغاز اجرای توسعه ی فرودگاه رامسر  

 واگذاری زمین های ریاست جمهوری به فرودگاه رامسر 

طرح و اجرای احداث جایگه سوخت فرودگاه رامسر

طرح کنار گذر ساحلی به طول ۱۰ کیلومتر در داخل دریا 

تسهیل در اجرای طرح خصوصی هتل هفت ستاره ی سماموس 

تسهیل در اجرای طرح خصوصی تله کابین رامسر 

ساخت ورزشگاه ویژه ی دختران و آغاز ساخت ورزشگاه پسران  

تصویب طرح جامع شهر گردشگری الکترونیک رامسر 

و چند طرح مصوب دیگر که در بخش مطالعه باقی مانده اند 

با آن که عمده ی مصوبات سفر ریاست جمهوری در رامسر اجرائی نشده است همه ی این مصوبات نقطه ی امید احمدی نژاد برای کسب آرای زیاد در شهرستان رامسر است.اما این نکته را نباید فراموش کرد که رحیم مشائی نه تنها در شهرستان رامسر بلکه در زادگاه خود نیز به دلایلی محبوبیت زیادی به همراه ندارد.هرچند خدمات او در این چند سال برای مردم رامسر ارزشمند است و بعضی ها با این مصوبات و پیگیری ها علاقه مندند مجددا احمدی نژاد رئیس جمهور شود تا یک شهروند رامسری در جایگاهی چون معاونت رئیس جمهور و یا وزارت خانه قرار گیرد. 

اما آمارهای انتخابات گذشته نشان می دهد که رای سنتی احمدی نژاد چیزی حدود ۱۴ درصد است و متوسط درصد آرای اصولگرایان در چهار انتخابات حدود سی و هفت و شصت و پنج درصد آرای شهرستان رامسر است. 

با این حساب متوسط  آرای سنتی احمدی نژاد و اصولگرایان حدود بیست و شش درصد است که با کسر آرای احتمالی دو درصدی محسن رضائی ٬ حداکثر آرائی که احمدی نژاد می تواند جذب کند ٬ بیست و چهار درصد آرای مردم رامسر خواهد بود.  

البته می شود از زاویه ای دیگر آرای اورا متوسط آرای چهار انتخابات اصولگرایان منهای آرای کاندیدای اصولگرای دیگر دانست.با این حساب ٬ احمدی نژاد باید جذب کننده ی حدود سی و پنج درصد آرای شهروندان رامسری خواهد بود.

 

محسن رضائی میرقائد 

فرمانده ی جنگ و دکترای اقتصاد و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ٬ با تاخیر در معرفی خود شانس خود را به شدت کاهش داده است. 

 محسن رضائی که به دنبال دولت ائتلافی بود نتوانست نظر همسویان خویش را جذب کند٬ وی با اعلام انصراف از شرکت در انتخابات  مرحله ی اول دوره ی نهم انتخابات ریاست جمهوری عملا ٬ اعتماد رای دهندگان نسبت به خود را از دست داده است و تلاش های بسیارش نیز مثمر ثمر واقع نخواهد شد. 

او که با شعار انقلاب اقتصادی وارد عرصه شده است با تیم اقتصادی قوی برنامه ی تغییر در مدیریت اجرائی کشور را نیز دنبال می کند.  

بدین جهت مبنای شرکت او در این انتخابات معرفی خود ٬ برنامه هایش و داشتن میدانی برای بیان دیدگاه های خود است و احتمال قریب به یقین خود نیز به رای آوری متوسط نیز اعتقادی ندارد.

 او که از کاندیداهای اصولگرایان است در خوشبینانه ترین وضعیتش در شهرستان رامسر ٬ توانائی جذب آرائی برابر آرای محمد محمدی نیک ( ری شهری )  یعنی حدود دو درصد آرای رامسر را خواهد داشت.  

 

مهدی کروبی  

شیخ اصلاحات و رقیب سابق محمود احمدی نژاد است او پس از انتخابات اعلام کرد که در انتخابات حق او را تضییع کرده اند. او که در انتخابات گذشته با رای مناسبی نفر سوم انتخابات کشور شده بود ٬ در رامسر توفیق چندانی نداشت . کسب حدود ده و نیم درصد آرای شهرستان رامسر و کسب عنوان پنجم شاخصه ی آماری ایشان است. 

کروبی اما با تشکیل و تقویت حزب اعتماد ملی اندکی پس از برگزاری انتخابات قبل عزم خود را جزم نمود تا در این انتخابات روند موفقیت خود را کامل کند. با توجه به شرایط سنی احتمالا او نمی تواند در دوره ی بعدی کاندیدا شود . بنابراین آخرین شانس خود را با صراحت لهجه ی مثال زدنی خویش توامان کرد تا بتواند مسیر را تغییر دهد. 

او که با شعار تغییر در همه ی زمینه ها وارد عرصه شده است با اشاره به سوابق حمایتی قبلی خود توانست اعضای نخبه و سرآمد اصلاح طلبان را همراه خود کند.  کرباسچی و معرفی او به عنوان معاون اول خود و حضور محمد علی نجفی ٬ عباس عبدی ٬ عبدالکریم سروش ٬ محمد قوچانی ٬ عطاالله مهاجرانی ٬ محمد علی ابطحی ٬ جمیله کدیور و ... نشان داد که عقلای اصلاح طلبان دور شیخ حلقه زده اند. 

انتشار چند بیانیه و منشور برنامه های او حکایت از برنامه ریزی خوب او دارد. اما نکته ای که شیخ به آن توجه نکرده بود حضور موثر سید محمد خاتمی در اردوگاه رقیبش بود. این اشکال هرچند اصلاح طلبان را به دو دسته تقسیم کرد اما سهم کروبی از آن بسیار ناچیز است و اقبال عمومی نسبت به او کاهش چشمگیری پیدا کرده است.  

در خوشبینانه ترین وضعیت کروبی نمی تواند آرای گذشته ی خویش  در رامسر را نیز بدست آورد و احتمال می رود حداکثر آرای او در رامسر از هشت درصد فراتر نرود. 

 

میرحسین موسوی 

چهارمین کاندیدای انتخابات ٬ کاندیدائی است که همیشه به عنوان یک کاندیدای بالقوه در همه ی انتخابات ها مطرح بوده است. او که سابقه ی ۸ سال همکاری اجرائی با رهبر معظم انقلاب را در کوله بار خود دارد ٬ اصلی ترین رقیب احمدی نژاد به شمار می رود.  

وی با شعار ٬ احساس خطر و تلاش برای رفع آن پا به عرصه ی انتخابات گذاشته است . حمایت قاطع خاتمی٬ برنده ی بلامنازع  انتخابات دوره ی هفتم و هشتم ریاست جمهوری ٬ حمایت رقیب بزرگ خاتمی ناطق نوری از موسوی ٬ حمایت پرشور جوانان از وی ٬ حضور موثر همسر اندیشمندش ٬ زهرا رهنورد ٬ حمایت شدید احزاب اصلاح طلب و کارگزاران از وی ٬ حمایت برخی از احزاب و فعالین اصولگرا و سرانجام حمایت خانواده ی هاشمی رفسنجانی از او  وی را به عنوان گزینه ای قابل توجه معرفی کرده است.  

وی که با نماد سبز رنگ حرکت موج سبز خود را آغاز نمود از ابتدا مورد توجه دو گروه مطرح سیاسی یعنی بخشی از گروه های اصولگرا و بخش اعظم اصلاح طلبان شده است.وی در عین حال خود را کاندیدای مستقل معرفی کرده است و در ستاد مرکزی او دو گروه اصلاح طلب و اصولگرا فعالیت اثر گذار ندارند. هرچند مبالغ تبلیغات انتخاباتی او را گروه های اصلاح طلب ٬ اصولگرا و بخشی از مردم تامین کرده اند. 

شهرستان رامسر نیز در حمایت از میرحسین موسوی مانند کل کشور از دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا بهره می گیرد. هرچند حضور اصلاح طلبان منسجم تر و تشکیلاتی تر است. 

ایشان نیز در خوشبینانه ترین وضعیت جمع کننده ی آرای اصلاح طلبان و باقی مانده ی آرای اصولگرایان خواهد بود و با اشاره به دو وضعیتی بودن آرای احمدی نژاد ٬ موسوی حداقل ٫پنجاه و دو و نیم درصد آرا و حداکثر شصت و سه و نیم درصد آرا را جذب خواهد نمود.  

 

 خلاصه ی جدول آرا :

  

ردیف

نام کاندیدا

درصد آرا فرض اول

درصد آرا فرض دوم

1

محمود احمدی نژاد

بیست و چهار

سی و پنج

2

محسن رضائی

دو

دو

3

مهدی کروبی

هشت

هشت

4

میرحسین موسوی

شصت و سه و نیم

پنجاه و دو و نیم

5

متوسط آرای باطله

دو و نیم

دو و نیم

 

لازم به ذکر است که آمار و ارقام فوق بر اساس آمار ده انتخابات برگزار شده ی قبلی باز سازی شده است . طبیعی است که ممکن است با اشاره به جو بوجود آمده و حمایت خاتمی از موسوی آرای موسوی مانند آرای خاتمی شود و یا با اشاره به حضور مشائی ٬ شهروند رامسری در سمت معاونت رئیس جمهوری و تلاش های وابستگان نزدیک ایشان٬ آرای احمدی نژاد در رامسر بیشتر از مقدار پیش بینی  شده باشد. 

نکته ی دیگر اینکه آرای کروبی و رضائی در جدول ثابت فرض شده است. بدیهی است که افزایش آرای کروبی از سبد آرای موسوی و بخش کمی از احمدی نژاد خواهد کاست. و بالعکس افزایش آرای رضائی از سبد آرای احمدی نژاد و بخش کمی از آرای موسوی خواهد کاست.

 

 

نظرات 21 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ق.ظ

۴۷۸۲۶

م پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:42 ق.ظ http://www.freeramsar.blogfa.com

مهندس سلام خوب بود ولی همانطور که بهت گفتم امارا یه کم دست پایینه موفق باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ق.ظ


بیانات مقام معظم رهبری، به دنبال تخریبهای صورت گرفته در نهمین دورة انتخابات ریاست جمهوری (سال 84 ):

«در خلال این انتخابات، برخی کارهایی انجام گرفت که بنده به عواملی که این کارها را انجام دادند، بدبینم؛ این تخریب هایی که صورت گرفت، بعضی از تخریبها البته از روی بی توجهی بود؛ بعضی از آقایان و نامزدها یا طرفداران آن ها با محاسباتی، حرف هایی نسبت به نظام زدند که واقع بینانه نبود؛ خیلی از مثبتات نظام، از کارهای بزرگ نظام نادیده گرفته شد و سیاه نمایی شد و پیشرفت های عظیمی که به وسیلة دولت ها در این سال ها به وجود آمده، ندیده گرفته شد؛ اینها از روی غفلت بود، لکن بعضی از این تخریب ها از روی غفلت نبود، تعدادی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مورد تخریب قرار گرفتند، تخریب های غیرمنصفانه و ناجوانمردانه؛ حتی شخصیت موجّهی مثل آقای هاشمی رفسنجانی که شخصیت محترم و باسابقه ای است، از دم این تخریب ها در امان نماند! این حادثة بدی بود. رحمت الهی را نباید با اینگونه کارها آلوده کرد؛ با این که ما تأکید کرده بودیم، امروز چون گذشته است، من نصیحت میکنم؛ اما مسئولان قضایی و غیر قضایی، غیر از نصیحت، وظایف دیگر هم دارند؛ آن ها عوامل این تخریب‌ها را تعقیب کنند و آن ها را پیدا کنند. یک عده به طور مسلّم از روی جهالت و غفلت این کار را کردند، که البته فعل حرامی انجام گرفت...» (هفتم تیر 1384، چهار روز بعد از انتخابات!)

دکتر پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:29 ب.ظ http://WWW.KATALOMI.BLOGFA.COM

سلام علیکم
مهندس نظر گذاشتن خالی اومده بودم ولی جالب بود همه رو مطالعه کردم
موفق باشی
در ضمن ممنونم که هیچ وقت مارو فراموش نمیکندو از قلم نمیندازید
ارادتمندیم

دکتر پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:34 ب.ظ http://WWW.KATALOMI.BLOGFA.COM

راستی مهندس جان با این موج سبزی که همه جای کشور حتی رامسر کوچیک خودمون رو فرا گرفته انتخاب شدن مهندس موسوی آشکاره(به نظر من)

طوفان دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام
!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باور کردنی نیست درسته ؟

هوشنگ داداش زاده چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام مهندس (دکتر)
راستش تو وبلاگ احسان خان محرابی با عنوان دکتر مهدی حلاجیان معرفی شده ای که برام کمی عجیب بود واقعا؛ دکترا گرفتی؟
در ثانی انتخاباتم تموم شد و دیدی دکتر احمدی نژاد رای آورد خواستم تحلیل تو رو از این انتخابات بدونم!

سلام
احسان همه رو دکتر خطاب می کنه
تحلیل کمی در آرامش پس از انتخابات... ان شاالله

داریوش فریاد رامسر شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:01 ب.ظ http://y

سلام !

علیکم السلام ؟

یک دوست دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام مهندس
ممنون بابت تحلیل آماری و مستندت ؛اما:

- رامسر راباید با همه ی موارد و مشخصه های فرهنگی وسیاسی اش تحلیل کرد.

- برای بسیاری از دوستان صاحبنظر، پیش بینی آرای بالای دکتر در رامسر سخت بود. بویژه آنکه ستادهای رقیب اصلی در شهرستان ما واقعا با "برنامه " جلو رفتند و در کل استان ، موفقتر از همه بودند.

- روسای ستاد رقیب اصلی از نوروز امسال همگی ادعا میکردند که نخواهیم گذاشت کسی دررامسر از ما پیشی بگیرد!!

- در حوزه ی آخوند محله که از شعب تعیین کننده ی آرای شهر به حساب میآید ؛ رای دکتر بیش از یکصد رقم بوده و حضور افراد مورد وثوق هم هرگونه شایبه ای را از بین می برد.

-مشکل همه ی ما در این تحلیل ها ؛ دوری بیش از حداز افکارعمومی و مردم شهرمان است . ظرف سه روز پایانی انتخابات ؛ مجموعه ای از بسته های تبلیغاتی حاوی مصوبات دولت نهم (اجراشده یا نشده) توزیع شد که انگشت حیرت همگی بالا رفت ! درطول سی سال انقلاب ؛ اینهمه توجه و عنایت ( حتی روی کاغذ) به رامسرنشده بود.حضور دو دولتمرد در دو جایگاه حساس (و نه صرفا ستادی ) ازخطه شمال و باور اینکه مدیریت شمالیها هم محلی از اعراب دارد ؛ برای نخستین بار تجلی یافت و مردم هم پیام فوق را گرفتند.

- پیروزی خوب آقای احمدی نژاد در رامسر در غیاب ستادهای متنوع و قوی رقبا و فعالیت شدید "سمن ها" به نفع رقیب ، حاصل مجموعه ای از عوامل مختلف است که بررسی دقیق آنها توسط همه ی ما رامسریها خواهد توانست میزان "واقع بینی " ما را نسبت به صورتبندی آرایش سیاسی مردم شریف خطه سبز مادریمان - به دور از گردوغبارهای روشنفکرمآبانه - بیش از پیش ارتقا دهد!


سلام دوست خوب
همانطور که خودت نوشتی : تحلیل آماری بود
با آنکه مطالبم را قبل از انتخابات خوانده ای و احتمال قریب به یقین با روحیه ای که از شما می شناسم برای آرش و برخی دیگر پرینت گرفته ای ، مانده بودم برای چه 8 روز پس از انتخابات برایم پاسخ نوشته ای ؟

اما

« میزان واقع بینی » با « معال اندیشی » سازگار نیست .
حرفهای پیش از انتخابات شما در دفتر آرش یادم نرفته. آن موقع که از تلاش گذشته ات برای رای آوری احمدی نژاد سخت پشیمان بودی . ازوضعیت اسفبار اقتصادی ناراحت و از اوضاع خارجی نگران بودی.

این مطلبت را باور کنم یا آن مطلبت را ؛ بعدا خصوصی برایم بفرست.



تحلیل وضعیت آرای احمدی نژاد با رای بالای 107 درصد بماند برای موقعیت بهتر. البته بزودی.

به زعم شما « گردوغبارهای روشنفکرمآبانه » به پا شده بود. اما دیری نمی پاید که از ادعای روشنفکری خود دوباره مثل قبل و بیشتر از آن پشیمان خواهی شد.
دوست خوب
نوشتی : « مشکل همه ی ما در این تحلیل ها ؛ دوری بیش از حداز افکارعمومی و مردم شهرمان است . » اشتباه کردی. اما این بار از ذوق زدگی بسیار . آن که خوابیده می شود بیدارش کرد اما اوئی که خود را به خواب زده نمی شود بیدارش کرد.و البته این حرفم را بهتر از هر زمانی درک می کنی...
نوشتی که : « درطول سی سال انقلاب ؛ اینهمه توجه و عنایت ( حتی روی کاغذ) به رامسرنشده بود. » به قول آقای کروبی « خوشم آمد به هوشت » که کلمات « حتی روی کاغذ » را برای آتیه به یادگار نوشتی.

نوشتی که : « حضور دو دولتمرد در دو جایگاه حساس (و نه صرفا ستادی ) ازخطه شمال و باور اینکه مدیریت شمالیها هم محلی از اعراب دارد ؛ برای نخستین بار تجلی یافت و مردم هم پیام فوق را گرفتند. »
این موضوع و پاراگراف بالا در مطلب بنده نیز به صراحت بیان شده.
اما یادت رفت که در نشریه ی کانون قید شده بود اولین رامسری کفیل ( سرپرست ) وزارت فرهنگ به عهده ی وحیدی در پیش از انقلاب بوده است.و شما بهتر می دانید که رامسری های سمت دار کم نبودند و کم نیستند و بعضی هاشان منشا اثرات ارزشمندی بوده اند و هستند.
اما
هنوز غبار انتخابات فرو ننشسته است... و تا 4 سال دیگر... باش تا صبح دولتش بدمد.

مهدی شفیعی چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.salamydobare.blogfa.com

با سلام وبلاگ سلامی دوباره با عنوان " اقای موسوی یادتان هست؟؟" به روز شد. لطفا با نظرات خود راهنمای من باشید. با تشکر.
www.salamydobare.blogfa.com

طاهری نیا پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:47 ب.ظ http://rtaherinia.blogfa.com

سلام
اینجا ایران است. دیار حرکات انقلابی! سرزمین دیپلماسی عمومی!
و تقریبا هیچ چیز را نمی توان پیش بینی کرد.

سلام
آرا را می شد پیش بینی کرد اما... وقایع انتخاباتی را نه

م سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ http://www.freeramsar.blogfa.com

مهندس عزیزم سلام //خوبید ؟؟ حالم بدجوری گرفته است ..خودم هم نمیدونم چرا شاید هم یکی از دلیلهاش این باشه که شما اژ نمیکنید ..مهندس یه سوال بپرسم بعضی ها بهم میگن نبین گفتم چشم میگن نشنو میگم چشم میگن نگو گفتم چشم الان هم بهم میگن نفهم ایا بازم بگم چشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منتظر جوابمااا

سلام
انسان آزاد و مختار است. « و هدینا ه نجدین » آیه ی اثبات این مدعاست.
گیرم به شما همه ی این حرف ها را بگویند. شما می شنوید اما لزومی ندارد به آن گوش بدهید.
آیا گوش دادن به چنین مزخرفاتی را می توانند به زور به شما تزریق نمایند.
سرزندگی وشادابی ، امید و تلاش بارقه های روشن « فردای بهتر » است.
هرچه را از دست دادید در حفظ این ها سخت بکوشید.
با سپاس.

م م چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ق.ظ

موسوی که در اول خرداد در اولین مناظره تلویزیونی ریا و دروغ گوئی احمدی نژاد، نماد رسوایی را به چالش کشید، در تمامی چهل روز گذشته نشان داده است که :
با زیرکی یک آرشیتکت،
با روح هنری یک نقاش،
با صلابت یک آذربایجانی وطن پرست و
اعتماد به نفس یک مسلمان نیک اندیش،
به هیچ وجه در اندیشه ی ویرانی نیست و اصلاح طلبی است که در مرحله ی نخست صیانت از آرای مردم را وظیفه ی اخلاقی و مذهبی خود می داند.

م م چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ق.ظ

تفنگ پدری – سروده دکتر زهرا رهنورد

گرگها خوب بدانند، در این ایل غریب
گر پدر مرد، تفنگ پدری هسـت هنوز
گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند
توی گهواره چوبی پسری هست هنوز
آب اگر نیست نترسید، که در قافله مان
دل دریایی و چشمان تری هست هنوز

م م شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ق.ظ

دست مزن! چشم ببستم دو دست
راه مرو! چشم دو پایم شکست

حرف مزن! قطع نمودم سخن
نطق مکن! چشم ببستم دهن

هیچ نفهم! این سخن عنوان مکن
خواهش نا فهمی انسان مکن

لال شوم، کور شوم، کر شوم
لیک محال است که من خر شوم

علی پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ب.ظ http://RAMSAR30T.BLOGFA.COM

سلام همشهری سر بزن عکس جدید گذاشتم خوشحال میشم نظرتو بدونم

علی شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:02 ب.ظ http://RAMSAR30T.BLOGFA.COM

با سلام مهندس
فک کنم هم رشته ایم مهندس
می تونم ایمیل یا شماره تماس شماروداشته باشم مب خواستم یه مشورتی باهاتون داشته باشم
ممنون

علی یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:46 ب.ظ http://RAMSAR30T.BLOGFA.COM

با سلام مهندس
ممنونم
الان من درگیر تز هستم به محض اینکه وقت شد حتما باهاتون تماس میگیرم خیلی لطف کردید.
در پناه حق.

انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعت آ شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:07 ب.ظ

در روزهای گرم تابستان 88 و در اعیاد پرشکوه رجب و شعبان اینک پایگاه اینترنتی انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعت آب و برق آغاز به کار خود را اعلام می دارد.

انجمن دانش آموختگان در این دوره و دوره های پیشین بر این عزم بود تا با طراحی مکانیزمی ارتباط بین خود و اعضا را هرچه بیشتر تقویت نماید .در این راستا توجه به شبکه اینترنت به عنوان ساده ترین و ارزانترین وسیله ارتباطی در اولویت قرار گرفت. تحقق این هدف هرچند با تاخیر که در جای خود جای پوزش دارد قدمهای بعدی در راه توسعه فعالیتهای انجمن را سهل الوصول تر می سازد.

در طراحی این پایگاه سعی بر آن بوده است تا با نگاه به تجربه های دیگر دانشگاهها از تکرار تجربه های نا موفق خودداری شود ضمن آنکه با مذاکرات مختلف با کارشناسان مبانی ای طراحی شود تا در آینده راه را بر توسعه زمینه های استفاده از پایگاه نبندد.

پایگاه انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعت آب و برق بستری است که با تکیه بر آن ارتباط گسترده تری بین دانش آموختگان و انجمن از یک سو وبین مراجعین به سایت از سوی دیگر برقرار خواهد شد.
اگرچه در فاز نخست اهداف طرح ارتباطی و اطلاع رسانی است اما در فاز بعدی بسیاری از روندهای اداری بین انجمن و دانش آموختگان نیز از طریق پایگاه دنبال خواهد شد.
امیدواریم نظرات و پیشنهادات مراجعین به پایگاه و نیز صاحب نظران ، به بهبود هرچه بیشتر کیفی این پایگاه بیانجامد
آدرس جدید:
www.pwutgs.ir
لطفا آدرس لینک رو عوض کنید

شهروند نومید چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام مهندس
کجایی
هنوز در شوک نتایج انتخاباتی؟ بابا تحلیف هم تموم شد. چرا لجبازی میکنی؟ میزان رای ملت بود دیگه!

داریوش پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ق.ظ

باسلام
وقت بخیر
آیا می شودبه تحلیل درست طوفان دریا پرداخت درحالیکه درقایقی نشسته وگرفتار طوفان شدید؟
لطفا"....................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد