ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

وب نوشت

چند وقتی است که ننوشته ام.

دلم برای نوشتن تنگ شده است.

وب نوشت ها رویای نویسندگانی است که تن به چاپ نوشته های خود نمی سپارند.

نوشته هایی با خوانندگان بسیار.

نوشته هایی که هزینه های چاپ و توزیع ندارند.

نوشته هایی که نگرانی فروش ندارند.

نوشته هایی که از دل بر می آیند.... و شاید بردل نشینند.

 وب نوشت ها ؛ دریای بی پایان نویسندگانی با ایده های مختلف است.

هرکس در وادی خاص مورد علاقه ی خود می نویسد. از دنیای خبر ، تا دنیای سیاست ؛ از عشق زمینی ، تا عشق های آسمانی ؛  از دنیای اقتصاد و فرهنگ ، تا نوشته هایی از روی بی فرهنگی و هر مطلبی که به ذهنتان خطور می کند.

در دنیای مجازی همه ی نویسندگان حق نوشتن دارند ، و این خواننده است که حق انتخاب دارد. می تواند بخواند و یا نخواند. بر خلاف دنیای مطبوعات که بعضی ها حق نوشتن دارند و خوانندگان مجبورند از میان مطالب نوشته شده ی اجباری ، بعضی را نخوانند. 

در دنیای مجازی نوشتن از دل است و خواندن از روی علاقه.

امیدوارم در آینده بیشتر و بهتر بنویسم.

منتظر نظرات سازنده هستم.

نظرات 7 + ارسال نظر
طاهری نیا یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام.
همین نوع نگاه شما به نوشتن است ( من اسمش را می گذارم نگرش پست نوستالوژیستی) که ضامن نوزایی ذهن پویای شماست.
موفق باشید!

سید مهدی طاهری پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:08 ق.ظ http://delnewesht.blogsky.com

سلام
عیدنیمهء شعبان برشما دوست عزیز مبارک باد.

خبرنگاران جوان رامسر جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ق.ظ http://ramsarnews.blogsky.com

سلام
از اینکه باز هم می خواهید بنویسید خوشحالیم.
حتما ما را در جریان کار خود بگذارید تا ما انعکاس دهیم.
آقا مهدی بجم.

ایمان باقر سلیمی شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 ب.ظ

با سلام خدمت شما
خیلی علاقه مند بودم شما رو از نزدیک زیارت کنم که در هفتمین نشست کانون دوستی این سعادت نصیبم شد .اگر چه از رامسر دورید ولی به فکر وطن خویش هستید از شما شما متشکرم براستی که «وطن در قلب کسانیست که دوستش دارند».
آشنایی من با این کانون به حدود یک هفته می رسد راستش اصلا فکر نمی کردم چنین همایش هایی در رامسر بر گزار شود .به نظرم بزگترین دستاورد این همایش بالا بردن حس همدلی واتحاد مردم ومسئولین شهر برای رساندن رامسر به جایگاه واقعی خود می باشد.
در مجموع همایش خوب برگزار شد اما در سخنان مسئولین یک دوگانگی وجود داشت از قبیل حمایت از ایده و صاحبان ایده.فکر کنم با من همنظر باشید که جای این حمایت ها خالیست.
به خاطر وبلاگ بسیار ارزشمندتون به شما تبریک می گویم .
به امید دیدار دوباره
یا حق

سلام
بنده هم از دیدن شما خوشحال و مشعوف شدم.
از اینکه جوانانی چون شما را علاقه مند به توسعه و از خمودگی به دور دیدم برایم جای بسی خوشبختی بود. آنهم در زمانی که بزرگترین دغدغه ی جوانانی به سن شما ؛ گشتن در خیابان هاست.
آقا ایمان ؛ انشاالله همیشه سرزنده ؛ سلامت و پیروز باشید.
با سپاس.

سید محسن دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ق.ظ http://www.mohsenelx.blogfa.com

بسیار بسیار زیبا بود.

اخبار تنکابن دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://tonkabon.blogsky.com

با سلام
آمدیم تا در کنار شما اخبار شهرستان تنکابن را هم رصد کنیم و هم در صورت امکان تحلیلی بر روی آن داشته باشیم . منتظر حضور گرم شما هستیم.
ما در پیمودن این راه دراز چشم به کمک شما دوخته ایم. مارا بی نصیب نگذارید.
اخبار تنکابن

داریوش فریاد رامسر سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:47 ب.ظ http://http://www.yellramsar.blogfa.com/

سلام
باید نوشت . تا خدا خداست باید نوشت . باید گفت !!
عالی می نویسید مهدی جان درضمن من با یک موضع واقعی که برخوردم چند روز پیش اتفاق افتاد نوشتم وقتی فردا دیر است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد