ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

یاداشت های یه بنده خدای رامسری و پاسخ های بنده و حواشی آن

سلام به همه

داستان زیر واقعی است و پیرو درج نظرم در وبلاگ :« خبر رامسر» و سخنان نماینده ی رامسر آقای جعفر قلی راهب  در تاریخ ۱۷ دی درج شد. شروع موضوع با جواب به دو پیام زیر بود:

 یه بنده خدای رامسری:

آقا!
دل خوش سیری چند؟
این نماینده ...... تون که مگه جز ....هیچ ....دیگه ای بلد بکنه.
شما دیگه چرا؟
اون داره جیبای خودشو پر پول می کنه شما طرفدارش بشین!!!!!!!!!!!!۱۱
خدا رو شکر تو اون خراب شده ای که اسمش رامسره ۱۵ ساله که دیگه زندگی نمی کنم.
ولی لامصب این رگ وطن دوستی ما رو بیچاره کرده

هم ولایتی:

یکی نیست از این آقای راهب درباره عملکرد ضغیفش در مجلس بپرسه. به محض این که یک جا یه پیشرفت هم داشته باشیم (که من بعید می دانم اتفاق افتاده باشه) این آقای راهب آن را اعلام می کنه ؟ به نظرتان بهتر نیست درباره انتخاب نماینده بیشتر تامل کنیم.

نظر بنده:

سلام
یه جواب به این دوتا دوست بدم ... با اجازه ی خبرنگاران جوان.
اعلام پیشرفت توسط هر کسی باشه خوبه ... ولی بهتره که خودش هم عامل به اون باشه . در این صورت لذت خبر بیشتره.
اما نفر دوم: عزیز سفر کرده از رامسر ؛ سعی کن هیچ وقت ؛ هیچ جا و به هیچ کسی توهین نکنی .
همیشه سعی کن خود را اثبات کنی در آنصورت کسی را که تایید نمی کنی ؛ خود به خود محو خواهد د.
نمی دانم چند سال در رامسر زندگی کردی من هم مثل شما ۱۵ سال است که از رامسر دورم ولی برای توسعه ی همه جانبه ی رامسر از لحظه ی دور شدن برنامه داشته و دارم . شاید بهتر باشد برای آبادانی جایی که فکر می کنی خراب شده است برنامه ارایه کنی....
وختم کلام اینکه : با کسی و چیزی زندگی نکن که می توانی با آن زندگی کنی بلکه با کسی و چیزی زندگی کن که نتوانی بدون آن زندگی کنی.
با سپاس.

نظر خبرنگاران جوان:

با سلام به عزیزان مخاطب
اعلام نظر در باره افراد حق همه ما هست و خواهد بود اما،به نظر ما گردانندگان این سامانه،بیان منطقی در اعلام نظرات مهمتر از خود نظر است.
از همه به خاطر توجه به اخبار رامسر تشکر می کنیم.
تا بعد

جوابیه ی یه بنده خدای رامسریبه بنده (۱):

اقای حلاجیان عزیز!
مثلا شما با این کانونتون می خواین برنامه داشته باشین.
این رامسر خراب شده است و کارش با کرام الکاتبین.
این ...... راهب و اون اسفندیار که همه باباشو می شناسن کی بوده می خوان درست کنن؟
یا شما با اون کانون دوستی تون که اعضای هیات مدیره اش معلومه کی ها هستن!!!؟؟؟
به قول یه ضرب المثل گیلکی:
کرک لانه ی شال کین پس چاکردن!!!!!!!
متاسفم

هرچند که نوشته ی مذکور ارتباطی با بحثمان نداشت ولی برای روشن شدن کانون دوستی رامسر و کارکرد آن توضیحاتی دادم:

سلام بنده خدای رامسری
کانون دوستی رامسر به منظور توسعه ی همه جانبه ی شهرستان رامسر تشکیل شده است .و چون مراحل ثبت وزارت کشور را تمام نکرده هنوز هیات مدیره ندارد .
اما هیات موسس آن آقایان : مسیح جواهردهی- حجه الاسلام نیک نهاد - بوذرجمهر خلعت بری - فخرالدین نژاد موسوی - محمد قاسم حلاجیان - علیرضا ( پرویز) نعمتی- سید مهدی سید احمدی - بهرام واقفی - آرش کوشا و بنده هستم.
در کانون هیات اجرایی فعال است که بجز آقایان نیک نهاد و خلعت بری بقیه ی اعضای هیات موسس و برخی دیگر حضور دارند.
افرادغیر هیات موسس که بیشترین حضور را دارند آقایان عاطف وحیدی - هوشنگ نوروزشمسیان - سمایی - محمد طاهر معارفی -هستند.
حال نمی دانم کدام یک از نامبردگان کار خلاف واضحی کرده اند که شما مطلعید . اگر واقعا اینطور است برایم ای میل کنید ممنون می شوم .
اما در خصوص آقایا مشایی و راهب بعرضتان برسانم که کانون دوستی از بدو تاسیس ( پاییز ۸۴)تا کنون جمعا یک ساعت نشست با آقای راهب و در یک جلسه از سخنرانی اقای مشایی استفاده نموده است.

هیات موسس و اجرایی کانون برای برنامه ها و طراحی اهدافش تاکنون حتی یک دقیقه با این بزرگان نشست نداشته است.
کانون به لحاظ نداشتن دفتر از محل کار آقای کوشا برای جلسات استفاده می کند و سه شنبه ها پذیرای همه ی علاقه مندان به توسعه ی رامسر است . شما هم میتوانید حضور یافته و در بحث ها شرکت کنید .
آدرس آن : خ ولی عصر عج پایینتر از خ توانیر بالای پله هفتم پلاک ۳ سه شنبه ها ساعت ۱۸
حال اگر بازهم قانع نشدی به وبلاگ کانون دوستی یا وبلاگ خودم مراجعه کن تا بیشتر صحبت کنیم .
یک نکته را لازم می دانم به توضیحاتم اضافه کنم و آن اینکه به فرمایش مولای متقیان باید فرصت ها را غنیمت شمرد.بنده پدر آقای مشایی را نمی شناسم اما می توان از نفوذ و مرتبه ی اداری ایشان برای پیشرفت رامسر بهره جست . اگر امروز نکنیم فردا دیر است.
بنده و دوستان هیات موسس با هیچ کسی عقد اخوت نبسته اند و ملاک کارمان توسعه ی همه جانبه ی رامسر است و دست شما و همه ی «رامسر دوستان» را به گرمی می فشاریم.
منتظر حضور و نظرت در وبلاگ یا ای میلم هستم .
موفق باشید.

جوابیه ی شماره (۲) یه بنده خدای رامسری :

اقای حلاجیان
همه حرفای شما فضاییه!
فرضا درست!که چی بشه؟
اینجا نشستین می گین لنگش کن!
اگه رامسر خوبه چرا همونجا نموندین بسازینش!؟؟

اما با آنکه این جوابیه نیز ارتباطی با موضوع نداشت برایش پاسخی نوشتم:

سلام بنده خدا
کجای حرفم فضایی بود؟ و چرا فرضا حرف هایم درست ؟ به نظر شما کجای حرفم غلطه ؟
رامسر خوبه ؛ دوستش دارم ؛ اما یقینا فضای محدود رامسر گنجایش قشر عظیم دانش آموخته ی رامسری را ندارد.
مطمئن باشید اگر روزی از روزها فضای اشتغال در رامسر همه ی رامسری ها را تامین می کرد ؛ هیچ رامسری عاقلی ؛ بهشت رامسر را با دود و دم تهران و یا سایر نقاط دور افتاده ی ایران مثل کیش و بندرعباس و یا ...عوض نمی کرد.
نکته ی دیگر اینکه ما در تهران ننشسته ایم ؛ فعالیم و تمام تلاشمان را برای توسعه ی رامسر بکار می گیریم.
شما و دوستانتان را هم به مشارکت و دوری از بدبینی دعوت می کنیم.
ممنون می شوم در وب سایت خودم شفاف تر توضیح بدهی تا مزاحم دوستان خبرنگار جوان نشویم.
باسپاس.

در این میان آقای ع میر ابوطالبی هم وارد فضای بحث شد:

با سلام و عرض اخلاص به خوانندگان این سایت
من از فعالان فرهنگی رامسر هستم.
چند روزی است که با این سایت از طریق نوه ام آشنا شدم از این که براحتی دوستان افکار همدیگر را به چالش می کشند خوشحالم.
این منتهای آرزوی ما پدر ها و پدر بزرگهای رامسری بود که اینگونه رامسریها در مورد مسائل رامسر جدی بنشینند و صحبت بکنند.
اما از عزیزان می خواهم با تمام حساسیتی که دارند موارد را بدون چشم پوشی مطرح کنند اما با حفظ احترام افراد.
به هر حال آقای راهب خوب یا بد الآن نماینده شهر هستند و احترام ایشان هم واجب.
بجای توهین بیاییم به فکر انتخاب درست باشیم .
اینکه چگونه می توان برای مجلس هشتم نماینده ای دانا و توانا و دلسوز مردم را به مجلس فرستاد.
ما آرزویمان این است.توهین کردن کاری را حل نمی کند.آیا بهتر نیست بطور منطقی و حفظ احترام افراد از آنان انتقاد کنیم و آن هم با سند و مدرک.
البته درست است که آنان با رفتار بد خودشان بهمردم توهینمی کنند. اما ما نباید مثل آنان باشیم.
با تشکر از شما و خبرنگاران جوان رامسر که این موقعیت خوب را برای ما رامسریها فراهم کردند تا ما با هم حرف بزنیم.

یه بنده خدای رامسری مجددا مطلبی نوشت (۳) :

آقای حلاجیان عزیز!
شاید خود شما صداقت داشته باشی ولی مطمینم فقط وقتی بر می گردی اون خراب شده که پست بگیری و قبایی بدوزی!!!
تو شهری که جووناش همه ساقی شدن چی میخوای درست کنی؟
تو شهری که آدماش فقط بلدن پشت سر هم صفحه بذارن.
فقط کلاس الکی.!!!
حالم از این لوس بازی ها بهم می خوره!
می فهمین!
چشاتونو واکنین!
شما هم نه می تونین و نه می خواین کاری بکنین !
اینا همش دکون دستکه!
رامسر هرگز هیچی نمی شه تا تفکر مردمش فرهنگ ...... مردمش عوض نشه.
مطمینم
شما هم خودتونو خسته نکنین.انشاالله به زودی پست می گیرین.
خبراش می رسه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

برای این دوست عزیز پاسخ دیگری نوشتم:

سلام به همه خصوصا بنده خدای رامسری
همه ی بندگان خدا مهمند ؛ اگر خود را مهم بدانند.
بنده در صدا و سیما و مهندس برقم ؛ اگر دوست خوبم کاری برای مهندس برق در رامسر سراغ دارد ؛ حتما برمی گردم.
بنده برای خود و رامسر با برنامه هستم ؛ برای کسب تجربه در انتخابات میان دوره ای مجلس تهران شرکت کردم ؛ و اگر توانستم کسب موافقت گروه های اجتماعی رامسر و تنکابن و یا تهران راجلب کنم حتما کاندیدای مجلس یکی از این دو حوزه در دوره ی بعدی خواهم شد. انشالله .
گرفتن پست و یا مقام اگر با نیت خیر و در جهت ارتقای توسعه ی همه جانبه ی شهرستان رامسر باشد ؛ از طرف هر کسی باشد صمیمانه بگویم ؛ خوشحال خواهم شد و همه جوره کمکش خواهم کرد. انشالله.
با سپاس.

آقای الف صفاتیان نیز در این خصوص مطلب نوشت:

سلام بر دوستان رامسری
من از ابتدا این بحث آقایان یه بنده خدای رامسری مهم و مهدی حلاجیان را دنبال کردم.
جالبه بدونید که برای اولین بار اعتیاد به یک وبلاگ خاص را تجربه کردم.برای اینکه تا پاسخ یکی از دوستان نوشته شود پیگیر بودم.
اما نظر من که یک ناظر بودم:
روزی ملانصرالدین از جایی عبور می کرد دید دو نفر با هم در حال مجادله هستند.پرسید چی شده و نفر اول حرفهای خود را زد.ملا گفت:تو راست می گی.
نفر دوم گفت چی چی رو راست می گه من ...و او هم حرفهای خودش را گفت.ملا به او هم گفت تو هم راست می گی.یک نفر دیگه که شاهد این ماجرا بود خطاب به ملا نصرالدین گفت: نمی شه که هر دو راست بگن.اگه هر دو راست می گفتن که بینشان اختلاف نمی افتاد.
ملا در جواب او گفت : تو هم راست می گی.
دوستان شما هردو راست می گین.
آقای حلاجیان آنقدر افراد آمدند و رفتارهای شبه شما را انجام داده اند و مردم را فریب داده اند که الآن این بنده خدای همشهریمان شما رال نیز جزء هماندسته قرار داده است.
اما من شما را می شناسم و به صداقتتان ایمان دارم.
چون در عمل از شما دیده ام.
برای همه رامسریها آرزوی شادکامی دارم.

یه بنده خدای رامسری مطلب دیگری نوشت(۴):

آقای مهندس حلاجیان عزیز!
من می شناسمت که مهندس برقی و اونم چه مهندس برقی!
بابا تو چرا اینقدر افتاده ای! ؟
چرا اینقدر خالصی!؟
چرا اینقدر خاکی هستی!؟
بابا!
دمت گرم! خیلی با حالی! دست ما رو هم بگیر اون بالا مالا ها بند کن. به خدا نه دستمال یزدی دم دستمونه و نه پارتی مارتی داریم.
فکر نکنی دارم چرت می گم ها ! خیلی جدی دارم حرف می زنم.
آخه برادر من!
دوست من!
اینچه حرفیه؟ دلت واسه اون خراب شده پر می کشه کاری نداره برو یه دفتر مهندسی تاسیسات بزن.
یا می رفتی برق منطقه ای استخدام می شدی که با اطلاعاتی که من دارم چندان دور از دسترس واست نبود کافی بود یه سر بزنی برق مازندران!!!
خب دیدی فقط شعار می دی.
آره عزیزم. مرگ خوبه ولی واسه همسایه!!!
نیگا کن این ............................ چه طور خلق الله رو گذاشت سر کار!!!
الرعایا علی طریق ملوکهم
اینو که دیگه قبول داری.پیامبر گفته.
مردم رامسر شایستگی شون در حد همین راهب ...(بلا نسبت .... لا اقل مفیده) و آدمایی مثه شما هاست که سر کارشون بذارن و بعد یه مدت یه چیز بد جوری عریض و طویل!!! بدن دستشون.
همین!!!!!!!!!

 جای ...... در مطالب بالا کلمات بی ادبانه ای بود حذف کردم.

در ادامه چون دیدم این بحث شخصی شده است از پاسخ دادن به آن در « خبر رامسر » خود داری کردم.

البته دل پر این عزیز رامسری از دست مسوولینی که شعار داده و عمل نکرده اند پر است و حق هم دارند . اما بنده به خود اجازه نمی دهم در سخت ترین شرایط به کسی توهین کنم. راه اثبات واقعیت و رفتن به راه درست ؛ نابود کردن دیگران به هر قیمتی نیست راهش فعالیت درست و اثبات خویش است.

هیچگاه روش های سلبی پاسخ درست نداده است تا این روش آزموده شده اینک پاسخ دهد . دوست خوبم یه بنده خدای رامسری را توصیه می کنم در همه حال احترام دیگران را حفظ کند. انتخاب یک نماینده ما حصل تفکر جمعی شهروندان است . و برای اصلاح آن لازم است برای آینده برنامه ریزی کرد؛ فرهنگ سازی کرد و عمل نمود.

انشالله آینده ا ی خوب برای رامسر رقم زنیم؛ با مشارکت ؛ همدلی و انتقاد سازنده و ارائه ی پیشنهاد های مناسب.

نظرات 11 + ارسال نظر
یه بنده خدا رامسری چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:14 ق.ظ

آقا
...نداری چرا وبلاگ می ذاری و مردم ... می کنی.
نظراتموتاییدکن.
جریان آزاد اطلاعات این چیز ... که ساختی
نه ؟

سلام
جریان آزاد اطلاعات یعنی اینکه بدون توهین وتحقیر کسی حرف درست را اطلاع رسانی کنی .
بنده در وبلاگ قبلی ام نظرات را بدون تایید درج می کردم . اما آزادیخواهانی چون شما که مرز آزادی و هتاکی را نمی شناسند مرا بر آن داشت که برای منزه بودن وبلاگم از توهین و افترا کمی با احتیاط عمل کنم.
به شما و همه ی دوستان تاکید می کنم که همه ی نظرات را درج می کنم جز کلمات توهین آمیز را.
منتظر مطالب پاکیزه ی شما هستم.

یه بنده خدا رامسری چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:25 ق.ظ


آقای مهندس!
دمت گرم بابا!
چه حوصله ای داری.
در ضمن اونایی که من نوشته بودم بی ادبانه نبود و همه در شان اون .... بود.
لطفا شما هم از روی نوشته آدم با کلاسها حرف نزنین.
فکر نکن من یه آدم لمپن بیوادم.
لااقل مدرکهام از تو یکی بالاتر و بیشتره ولی مهم نیست.
چرا جواب آخرین کامنتم ندادی!؟
جواب نداری خوشگله!!!!!!!!
هم چنین اگه حوصله داشته باشی واست اثبات می کنم که این جماعت ......چع..... هستن.
در ضمن از اونجا که جدیدا تریپ روشنفکری برداشتی برای نشون دادن این تریپ جدیدت برام نقطه چین نذار و حرفامو سانسور نکنی.
منتظر جواب آخرین کامنتم هستم

سلام
۱ ـ اگر آدم بخواهد توهین نکند یعنی اینکه ادای آدم های با سواد را در می آورد ؟
۲ - بنده هیچ اسائه ی ادبی نکردم . نه شما بیسوادی و نه لمپن . به همین خاطر توقع نوشتن مودبانه تر و مستند را از شما تقاضا دارم.
۲ - اگر مستند می توانی اثبات کنی جرم و خلاف کسی را ؛ کمال بی انصافی است که این امر صورت نپذیرد و در برابر خداوند و ملت مسوولید.
۳ - هیچ حرفی را غیر از کلمات نامربوط را بقول شما سانسور نخواهم کرد.
۴ - جواب آخرین پیامت :
عزیز دل برادر
اینکه در شهر زیبای رامسر فقط بخاطر حرف هایتان یک شرکت تاسیساتی ثبت کنم و منتظر یک ارباب رجوع باشم کار عاقلانه ای نیست.
حال اگر شما می توانید در برق منطقه ای کاری واسم دست و پا کنی تا بتوانم در رامسر بمانم ؛ حتما استقبال میکنم . چراکه از هزینه ی سرسام آور زندگی در تهران و دود و دمش خسته شدم.
شاید شما به این نتیجه رسیده باشید که عده ای شما و مردم منطقه را سرکار گذاشته اند و لی نمی توان این یافته را به همه تعمیم داد .
ازشما که دارای مدارج علمی بالا هستید انتظار برخورد معقولانه تری می رود. چرا که در ادب کهن پارسی نیز به این نکته اشاره شده است که : هردرختی پربارتر باشد قطعا سر بزیر تر است.
البته خوشحال می شدم که شما را می شناختم تا راحت تر و حتی تلفنی صحبت کنم.
با سپاس.

یه بنده خدا رامسری شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام عزیز دل برادر!
آقا شما ها اینقدر منزهین که آدم فاقش جر می خوره!
آخه چرا تریپ با کلاسی برمی داری!؟
حالا من باید برم برق منطقه ای و برات کار دست و پا کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا تو دیگه چرا!!!؟؟؟؟
یه سر بری خیابون کاخ(فلسطین ) تو یکی از کوچه پس کوچه هاش کارت درست می شه!باور کن به امتحانش می ارزه!
خب من اگه حرفی می نویسم که به نظرت بی ادبانه!است منظورم توهین نیست.
فحش می خوردم و خر می راندم
زیر لب رب یسر می خواندم
هر زمان می گفتم از درد درون
اهد قومی انهم لا یعلمون
در ضمن با روابطی که دارین اگه شرکت تاسیساتی هم داشته باشی لازم نیست منتظر ارباب رجوع باشی عزیز جان!
من از آن گذشتم ای یار که بشنوم نصیحت
برو ای فقیه با ما مفروش پارسایی

سلام
از اطلاعات موثق شما شرمنده ام. ولی انصافا شما که اینقدر مرا می شناسید ؛ لطف کنید جاهایی که نامنزه بودم را برایم یاد آوری کنید.با حافظه ی خوب شما بعید می دانم که نتوانید.
با سپاس.

یه بنده خدا رامسری شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام آقای حلاجیان!
من اطلاعاتم چندان هم موثق نیست!!!!!!!۱۱
ملی فکر کنم تو یه جای کوچیک مثه رامسر این اطلاعاتو بدست اوردن چندان هم سخت نباشه.
من به شما هم نگفتم منزه نیستین. در ضمن من حافظه ام هم چندان خوب نیست. بی خیال آقا!
ما خواستیم باهات درد دل کنیم.
فکر می کردم تو یکی با انصاف باشی و درست جواب بدی
ولی تو هم مثه بقیه ای
واسه خودم متاسفم که چرا اینقدر واست وقت گذاشتم
خوش باشی جوون

سلام
از لطف و وقتی که گذاشتی ممنون .نمی دانم چه نوشتم که ناراحت شدی و لی تقاضایم این است که همیشه با انصاف و مودبانه بنویسی نتیجه گیری از بحث ها به اینجا رسید که :
۱ - بنده بی انصافم .
۲ - بنده ظرفیت ندارم .
۳ - بنده قابلیت شنیدن درد دل های دوستان را ندارم.
۴ - در جریان آزاد می شود به همه توهین کرد.
۵ - وقتی کسی نتواند درست جواب بدهد ؛ پس مثل بقیه است و لایق بسیاری از نوشته های بدون سانسور شما.
۶ - وقت گذاشتن همیشه زمانی خوب است که کسی که وقت می گذارد ؛ به نتیجه ی دلخواه خود برسد و نتیجه ی درست و مطلوب مد نظر نیست.
انشالله دوستان خوبی برای هم باشیم .
منتظر نظرات سازنده ات هستم. مرا راهنمائی کنید.
با سپاس.

سیدابراهیم میرحسینی شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام
آقا مهدی!
این بنده خدا یا تو این مملکت زندگی نمی کنه یا خیلی آرمانی فکر می کنه.
به هر حال این طور که حرف می زنن شایسته یه آدم فرهیخته نیست.
همون طوری که قبلا هم خدمتتون عرض کردم بعضی ها متاسفانه ظرفیت استفاده از رسانه آزاد رو ندارن.
آخه آقا یا خانوم بنده خدا!
زشته که آدم به جای درست نوشتن هتاکی کنه!
ماها همه مون انتقاد داریم.
ولی مودبانه هم می تونیم حرف بزنیم
ادبیات ما مشحون از ظرایفه
از اونها می تونی استفاده کنی
عزت عالی مستدام

سلام سید

ممنون از نظرت.
البته حتی آنهایی که آرمانی زندگی می کنن نباید به دیگران توهین کنند. انتقاد اگر سازنده و به همراه پیشنهاد درست باشد توام با موفقیت خواهد شد.
با سپاس.

یه بنده خدا رامسری چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام
بد نتیجه گیری می کنی مهندس!
لابد زمانی که ریاضیات جدید می خوندی استقرای منطقیت خوب نبود.
به هر حال من که دیگه کاری بهت ندارم
بدردتم نمی خورم که دوست خوبی برا هم باشیم
خدا ما رو به راه راست هدایت کنه

سلام
انشالله خدا همه را به راه راست هدایت کند.
باسپاس.

یه رامسری سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:24 ب.ظ

همه اونها دنبال پرکردن جیب خوشون هستن.
اگه یه فقیر رامسری بیاد پیش شما یا مشایی و امثال اون میدونی چی میگن:
ما رو هم که دارن بیرون میکنن
اون وقت sms میدی به من رامسری در مجلس رای بدهید.

سلام دوست خوب، یه رامسری
تجربه ی تاریخی موید حرف های شماست.
از قول دیگران پاسخی نمی دهم ،آن ها خود پاسخگوی کارهایشان هستند.
اما در مورد خودم:
دوست عزیز اگر کاری از دستم برآید حتما انجام می دهم و اگر نتوانم صادقانه دلایل عدم توانائی و دلایل را برای خواهان توضیح می دهم ، قضاوت با خواهان است و به یقین همه ی ما،در پیشگاه الهی باید پاسخگوی دادگاه حق باشیم.
از شما هم می خواهم همه را به یک چوب نرانید.
بنده شما را نمی شناسم ، اما می توانید از هرطریقی که می خواهید بنده و دیگران را امتحان کنید آنگاه نظریه دهید تا به واقعیت نزدیکتر باشد.

اوای رامسر دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ب.ظ

آقای حلاجیان سلام
خیلی وقت بود نیومده بودم به وبلاگتون سر بزنم یعنی اصلا نت کم اومدم ولی بعد مدتها مطالب زیادی رو هم دیدم که جالب بود البته من باید بگم یه جاهایی هم حرف اون بنده خدا رامسری درست که رامسر با برخی از مسئولینی که داره درست بشو نیست باید یه تغییری در برخی از مسئولین ایجاد بشه البته برخی ها !
ولی این دلیل نمی شه که ما دست از تلاش برداریم و از اینکه نظر شما هم اینه خیلی خوشحالم و امیدوارم موفق باشید .
راستی سایتی رو که گفته بودم راه اندازی شد می تونید سری بزنید خوشحال می شم از نظرات خوب و سازنده شما استفاده کنم .
درضمن از اینکه در انتخاب نماینده دقت کنیم باهاتون موافقم شدیدا چون اصل مهمی در توسعه شهرستان است

حسین قاسمی چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ب.ظ http://hghm.blogfa.com

سلام
درباره موضوعتون میخوام بگم ما تا بحال هرچی نماینده تو مجلس داشتیم هیچکدوم نتونستن کاری واسه شهرمون انجام بدن
اگر رامسر یک نماینده خوب داشته باشه ازبهشت زمین خدا به بهشت ابدی آسمان ها تبدیل میشه ولی حیف که .......

مهدی سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ http://vishki1322.blogfa.com

سلام

خیلی وبلاگ خشکلی داری

علی یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ب.ظ

جالبه اقای حلاجیان مردم رو نصیحت میکنی اما چند سال پیش میخواستی نماینده بشی و یا شاید هم یک حلاجیان دیگه بود.اونوقت شماره موبایل بنده رو از کانون دوستی گرفته بودی و یک آقاییی هم با خط ۹۱۱ راه براه sms میداد زنگ می زد.دعوامان شد و توهین کرد اونوقت شما کجا بودید؟؟؟؟؟؟ تازه شما می خواستید نماینده بشید تو مجلس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر وقت دوست داشتی من موبایلم رو هم میدهم . al_el_n_a@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد