ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

سخن سردبیر - نشریه ی شماره ی ۳ ساحل دریا - آذر ماه ۱۳۹۰

 ۳۰ آذر ۱۳۹۰ 

صف آرائی رقبای انتخاباتی مجلس نهم آغاز شده است . بی شک یک نفر بیشتر ، منتخب مردم نخواهد شد . همه ی کاندیداها ، اما تکالیف مشابهی نسبت به هم  و نسبت به مردم دارند.

وظیفه ی کاندیداها در مقابل هم  ؛   انتظار این است که رعایت اخلاق اسلامی و اثبات توانمندی خودشان را سرلوحه ی تبلیغات قرار دهند و از نفی و تخریب دیگر رقبا بپرهیزند.  این امر را نه تنها خودشان ، بلکه به اعضای ستادها و طرفداران خود نیز گوشزد نمایند. چرا که این زمان نیز همچون تمام روزهای زندگی به سرعت سپری خواهد شد و کدورت های پیش آمده را شاید سال ها نتوان بر طرف کرد.

اما برای مردم ؛ راوی صادق اهداف و نیات خود باشند ، برنامه های انتخاباتی و عملکردهای پس از پیروزی در انتخابات را به مردم  اعلام و « همانگونه بگویند که عمل می کنند ».

مردم محجوب منطقه انتظار معجزه از نمایندگان خود ندارند و اما کمترین توقع آنان این است که منتخبشان « دردها ی مشترک را فریاد کند » و پیگیر مطالبات بر حقشان باشد.

حضور فعال در منطقه  و حضور موثر در مجلس ابتدائی ترین و حد نهائی خواسته ی مردم است. امری که در 8 دوره ی مجالس قبلی کمتر اتفاق افتاد.

امید است کاندیداهای محترم با نگاه مثبت و اثرگذار وارد وادی انتخابات شده و برعهدی را که بر گردن می نهند ، تا آخرین دقایق تعهدشان پایبند باشند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ http://gholamrezamashayekhi.ir/

با سلام
اشنایی بیشتر با سوابق درخشان غلامرضا مشایخی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد