ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

انتقاد همشهری به بنده و پاسخ هایم به او

 وبلاگ رامسر نوشت مطلبی را به عنوان شهردار آینده ی رامسر کیست ؟ را درج کرده بود و در آن از بنده به عنوان یکی از گزینه های احتمالی نامبرده بودند. ضمن تشکر از حسن نظرشان و بیان این مطلب که تاکنون هیچ صحبت رسمی در این مورد صورت نگرفته است ؛ مطلبی را در بخش نظرات آن متن خواندم که برایم جالب بود عین مطلب نویسنده و پاسخ های بنده را در زیر می توانید مطالعه کنید . 

رامسری
جمعه 22 شهریور ماه سال 1387 ساعت 02:15 AM
واقعا جای تاسف است که اسم آقای مهندس حلاجیان در کنار اسم کسانی مثل رحمان انصاری قرار می گیرد 
 اصلن می دانید گاهی اوقات دموکراسی چیز خوبی نیست چون آدمهایی مثل مهدی حلاجیان را به توهم وادار می کند 
 ایشان در انتخابات هفتم مجلیس در تهران ۱۰ میلیونی قریب چهار هزار رای آورد که منطقا می توان گفت رای های ژرت ( پرت ) رای دهندگان بود چون در تهران درندشت کسی این آقا را نمی شناسد 
بعد آمد رامسر و آن افتضاح انتخاباتی 
 که حرف هیچکس را گوش نکرد  
و بعد آن رفته تهران با همکاری چندنفر از دوستانش مثل آقای مداح در فرمانداری هست دو سه تا وبلاگ را راه انداخت 
 البته اگر جرات دارید این یادداشت را بگذارید تا معلوم شود که این وبلاگ های مجهول را یک نفر هدایت می کند 
 یه ورشکسته سیاسی که در توهم خودش می خواهد فرماندار  شهردار و ..... شود . 
 بابا کسی تو رو محل نمی کنه بچسب به اون صدا سیمات

 

و اما پاسخ بنده به ایشان   

با سلام
با پوزش از مدیر وبلاگ رامسر نوشت چون موضوع مرتبط با بنده است می خواهم پاسخی کوتاه به این دوست عزیز بدهم
اگر لطف کنید و دو متن در صفحه ی اصلی قرار دهید ممنون می شوم.
دوست عزیز    رامسری:
۱ - کسانی که اسم بنده را در کنار اسم آقای انصاری گذاشته اند ممکن است اشتباه کرده باشند. اما اشتباه شما فاحش تر است چراکه فکر می کنید دموکراسی چیز بدی است.
اشتباه یک عده نباید باعث قربانی شدن یک اصل به حساب آید. همان اشتباهی که اصلاح طلبان را کافر می پندارند و اصولگرایان را متعصب ؛ با وجود معلولی  علت را منکر می شوند و می خواهند علتی موجود نباشد و......

۲ - ممکن است اخذ  ۸۲۷۲ رای از میان شهر ده میلیونی عدد کمی به نظر آید اما دوست عزیز در این شهر ده میلیونی رای نفر اول حدود ۴۰۰ هزار بوده. و بنده از میان ۹۶ شرکت کننده نفر ۴۵ بوده ام و کسانی چون عبد خدایی که گرداننده ی حزب موتلفه است ؛ حجه الاسلام حسینی  نفر اول مجلس پنجم و ... که شناخته شده هم بودند  اسمشان بعد از اسم بنده قرار دارد ( به نتیجه ی انتخابات دومین میاندوره ای دوم مجلس هفتم تهران مراجعه کنید ). اینکه در شهری که نفر اولش غفوری فرد با ۴۰۰ هزار رای اول باشد و مهدی حلاجیان کارمند صدا و سیما بتواند بیش از ۸ هزار رای پرت را کسب کند برای خودش افتخاری است.
از شما رامسری عزیز دعوت می شود به تهران آمده کاندیدا شوید و اگر توانستید نصف این رای های پرت را کسب کنید. آنگاه متوجه خواهید شد که توهم چیز بدی نیست.

۳ - در انتخابات تنکابن و رامسر  هیات اجرائی و نظارت بنده را به خاطر فقدان مدرک تحصیلی رد صلاحیت کرد همان مرجعی  که اگر مدرک نداشتید از شما ثبت نام نمی کرد. تاریخ آخرین روز تائید صلاحیت ها سوم اسفند بوده و تائیده ی اینجانب تاریخ ۵ اسفند را دارد و این شاهکار هیات اجرائی و نظارت خیلی از حامیان را مردد و نا امید کرده بود. هرچند اخذ بیش از ۳۵۰۰ رای  ؛ رای کمی نیست و دوباره شما را دعوت می کنم که به این انتخابات بیائید و خود را محک بزنید تا دریابید جلب اعتماد مردم آسان نیست.
 در میان ۱۷ کاندیدا در رامسر از میان تازه وارد ها نفر اول شدم.
در تنکابن و رامسر از میان تازه واردها پنجم شدم ( البته تازه واردهای تنکابن همگی مسولیت و مدیریت اداری در شهرشان داشته اند. ) اگر این ها افتضاح است برای بقیه باید چه بگوئید ؟

۴ - منظورتان از اینکه در رامسر آمد و حرف هیچکس را گوش نکرد چیست ؟ شما پیشنهادی دادید که بنده نپذیرفتم . پیشنهاد شما چه بود ؟ اگر از این موضوع گله مند بودید و با بنده در ارتباط بهتر نبود گلایه را دوستانه و در محفل خصوصی بیان می کردید ؟

 ۵ - محسن مداح رودسری  فرزند شهید محمود رضا از کسانی است که شاید سالی چند بار اورا نبینم . فردی فعال و هوشمند . اما هیچ ارتباط کاری و غیرکاری با او ندارم حتی شماره تماس او را. بنده با ایشان در دنیای مجازی هیچ سر و سری ندارم. هیچ وبلاگی را با او به مشارکت ننشسته ام.

۶ - منظورتان از وبلاگ های مجهول را نمی فهمم . وبلاگ « ساحل دریا » با موضوعی عمومی و دو وبلاگ « تا آذر » و « ۲۴ اسفند » با موضوع انتخاباتی را بنده مدیریت می کنم و دو وبلاگ اخیر در بخش پیوندهای وبلاگ ساحل دریا  لینک شده است می توانید به آنها سربزنید.

۷ - اگر شما به این فکر و تخیل هستید که بنده سودای فرمانداری و شهرداری رامسر را در سر می پرورانم ؛ اشکالی ندارد . اما حق ندارید بنده را به این تفکر محکوم کنید. بنده تاکنون هیچ قدمی برای موضوعات یاد شده بر نداشته ام و مطمئن باشید که خود گام در این راه پر مخاطره بر نخواهم داشت.
 اینکه بنده را کسی محل می کند یا نه به برخورد اینجانب و آنهایی که می خواهند با بنده ارتباط داشته باشند یا نه ؛ باز می گردد و طبیعتا نه حرف شما ملاک است و نه عقیده ی بنده بلکه نوع برخورد و بازخورد افکارشان به خوبی روشن کننده ی موضوع خواهد بود.

۹ - اینجانب علاقه مند به توسعه  و پیشرفت رامسر بوده و هستم و از وضع کنونی گله مندم. و گلایه ی خود را به دوستان مسول رامسر ( آنهائی که در ارتباط  هستم )  منتقل کرده ام و هرجائی که بتوانم موانع پیش روی رشد ؛ توسعه و پیشرفت را بر دارم به یقین کوتاهی نخواهم کرد.

 ۱۰ - از اینکه جنابعالی به عنوان بخشی از افکار عمومی شهرستان رامسر گلایه های خود را بدین طریق به بنده منتقل کرده ای ممنوت هستم و امیدوارم که دیگر دوستان گله مند نیز حرفهایشان را بیان کنند  تا در جهت اصلاح خویش گام بردارم.
البته چه در این وبلاگ و صد البته خوشحالتر خواهم بود که این موضوع در وبلاگ شخصی بنده درج شود.
 مجددا از لطف شما و مدیریت وبلاگ رامسرنوشت سپاسگزارم که این موضوع را در بخش نظرات قرار دادند. و سوال شما و پاسخ خود را در وبلاگ شخصی خودم قرار می دهم.

نظرات 1 + ارسال نظر
همشهری شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ب.ظ

خوشم میاد که خوب عصبانیت کردم بابا اینا رو گفتم ببینم چقدر خامی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام
همشهری
اینارو نوشتم که کسان دیگر خام نشوند.
از محبتت ممنون.
مطمئن باش ذره ای عصبانی نشدم.
از اینکه بروز مطالبم رو پیگیری می کنی بیشتر ممنون.
با سپاس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد