ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

پیامکی که شادی آور بود...

ساعت دقایقی از نیمه شب گذشته بود که صدای گوشی همراهم به معنای دریافت پیامک بلند شد. تازه آماده ی خواب شده بودم و بلافاصله گوشی را برداشتم. متن مسرت بخشی که شیرینی اش تا مدت ها در خاطرم خواهد ماند:


طی حکمی از سوی وزیر نیرو ماشاالله تابع جماعت به سمت مشاور وزیر نیرو و مدیرکل حوزه ی وزارتی وزارت نیرو منصوب شد. تابع جماعت از مدیران شرکت آب نیرو و دبیر شورای مشاورین وزیر بوده است.


آن هائی که مثل بنده ایشان را می شناسند به سلامت نفس ، پاکدستی ، تیز هوشی و درایت بیش از اندازه ی او ایمان دارند . او اهل مطالعه ، در سخنوری چیره دست است.  بی منت خدمت می کند و در حوزه ی برنامه ریزی و تئوری پردازی از رتبه های بالائی برخوردار است.


سال های حضور در دانشکده ی صنعت آب و برق شهید عباسپور  و سال های همکاری ام با او در حوزه ی ریاست سازمان صدا و سیما و حوزه های ستادی آن و همکاری در کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی ،  از او انسانی صبور ، بشاش و ملایم را در ذهنم تصویر کرده است.


برای او در این سمت آرزوی موفقیت و پیشرفت روز افزون از خداوند مسئلت می نمایم و به وزیر نیرو برای چنین انتخابی تبریک می گویم.


نظرات 1 + ارسال نظر
سید مجید وشتانی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ

باسلام ، بنده نیز از چنین انتخابی مسرور گشتم و برای همه خادمان بی منت این مرز و بوم بالاخص ایشان و جنابعالی آرزوی توفیق دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد