ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

سه روز انتخاباتی !!!

سخن مدیر مسوول نشریه ی « ساحل دریا » شماره ی 22 ؛ تیرماه ماه 1392



24 خرداد92 به آخرین دقایق خود نزدیک شدو مردم نگران و مضطرب لحظه به لحظه منتظر اعلام رسمی منتخبان ملت هستند. گمانه ها در حول و حوش اطرافیان کاندیداها به اوج خود رسیده است. جامعه مضطرب از نتایج انتخابات ریاست جمهوری است. براستی چه کسی کابینه ی یازدهم را خواهد آراست؟ در این منطقه سوال دیگری مطرح است ؛ چه کسی بر صندلی سبز مجلس تکیه خواهد داد؟ و در گوشه های پراکنده ای دیگر کاندیداهای شورای شهر و روستا  که نفوذ کمتری در فرمانداری ها دارند ؛ تشویش آن ها بیشتر است.


صبح 25 خرداد نوید لحظات خوش برای عده ای خواهد بود و برخی نیز نگران از نتایج آرا.


بااعلام نتایج دوره ای شمارش آرا مشخص می شود که در ریاست جمهوری حسن روحانی از بقیه ی رقبا پیشی گرفته است و ساعت 20:45 دقیقه اعلام نتایج نهائی شمارش آرای ریاست جمهوری خیل کثیری را برای شادمانی به خیابان می کشاند.آرامش خاصی بر جامعه حکم فرما شده است. انگار از همین امروز منتخبشان رئیس جمهور شده است. طلا ارزان می شود قیمت سکه افت می کند و دلار سراشیبی سقوط را تجربه می کند. مردم شادمانند و آرامشی عجیب به همراهی امیدی درخشان برایشان شکل گرفته است.


نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی منطقه نیز با اختلافی فاحش از پیروزی شمس الله شریعت نژاد خبر می دهد. و آرام آرام آن ها نیز کاروان شادی به راه می اندازند.


ظهر روز 26 خرداد نتایج نزدیک به  قطعی انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز اعلام می شود.


منتخبان مشخص شده اند ، راه هموار شده است و با نگرانی و ناراحتی عده ای و خوشحالی عده ای دیگر کار به انجام رسیده است.


سوال اینجاست . آیا منتخبان مردم به وعده های خود عمل خواهند کرد ؟ آیا آرامش حاکم بر جامعه تداوم خواهد یافت ؟ آیا منتخبان از عملکرد تبلیغی خود سربلند بیرون آمده اند؟ آیا با رعایت قانون و اخلاق به این نتیجه رسیده اند یا خلاف های نهان و آشکار داشته اند؟ آیا وجدانشان از عملشان راضی است؟ آیا برای جبران هزینه های تبلیغی خود به راه حرام نخواهند رفت؟ براستی تصاحب یک صندلی برای خدمت به چند می ارزد؟


حال در تیر ماه قرار داریم . مردم مانند گذشته به زندگی عادی برگشته اند ، کاندیداها و منتخبان چطور؟

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.vishki1322.blogfa.com

سلام


خسته نباشید[گل][بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد