ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

امام روحت شاد...


سخن مدیر مسوول نشریه ی « ساحل دریا » شماره ی 21 ؛ خرداد ماه 92 ( ویژه نامه ی انتخاباتی در رامسر )


نمی شود در خرداد و از خرداد نوشت اما از بنیان گذار انقلاب اسلامی و موسس جمهوری اسلامی یاد نکرد. بی شک مهمترین حادثه ی تاریخی جهان معاصر در قرن اخیر ، انقلاب اسلامی و مهم تر از آن ؛  پیروزی شیرین آن نیست.


اما همه به یاد دارند که در سال 68 چشم ها به بیمارستان قلب جماران دوخته بود و دست ها سر بر آسمان می سائید و طلب شفا برای پیر فرزانه را از درگاه احدیت می نمود.


اما مشیت الهی برای خدا حافظی زود هنگام مردی بود که تمام زندگی اش مبارزه برای اهداف عالیه ی الهی بود. چیزی جز ادای تکلیف برای او مهم نبود و نتیجه ی کار را  در تئوری الهی « احدی احسنین » خلاصه می نمود.


او با دلی آرام و قلبی مطمئن از پیش میلیون ها دعاگوبه جایگاه ابدی رفت و دل مالامال از عشق بندگان خدا به درد آمد.


رهبر معظم انقلاب در مراسم ساگرد آن عزیز سفرکرده سه باورامام را حکیمانه برشمرد ؛  خداباوری ، مردم باوری و خود باوری و کیست که نداند بر این سه باور یاد شده ؛ امام خمینی رحمت الله علیه  لحظه ای غفلت ننمود و هیچ کدام را فدای دیگری نکرد.


او به خدا باور داشت چرا که همیشه می فرمود مامور به ادای تکلیفم. به مردم باور داشت ؛ چرا که در 15 خرداد 42 فرمود ؛ سربازان من در گهواره هایند و همو در آخرین نوشتار مکتوب به جای مانده اش « وصیت نامه ی سیاسی الهی » متواضعانه می گوید که « مردم ایران از مردم حجاز در دوره ی رسول خدا صلی الله علیه و اله و علی علیه السلام برتر و بالاترند » و به خود باور داشت که یک تنه در مقابل همه ی ظلم و ستم ایستاد و نشان داد که جز از خدا نباید از هیچ قدرتی بیم و واهمه به دل داشت.


این روز ها ؛ روز های انتخاب رهبر معظم انقلاب در مجلس خبرگان نیز هست. مطلبی که در پشت عظمت روح بلند حضرت امام رضوان الله تعالی علیه کمتر به چشم می آید. یادمان نرود که پس از امام راحل ؛ کشتی بان مسیر پر تلاطم انقلاب و سکان دار بی بدیل نهضت همیشه با چشمانی تیز بین مراقب انقلاب و مرزهای ایران اسلامی است.


سلامت و سعادت ایشان و همه ی ایرانیان  ؛ منتهای آرزو و دعای ماست.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد