ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.
ساحل دریا

ساحل دریا

دیگر لازم نیست به ساحل دریا بروید؛ ما ساحل دریا رابه خانه هایتان می آوریم.

بهمن

متن زیر سخن سردبیر شماره ی 15  نشریه ی « ساحل دریا »  اول  بهمن  ۱۳۹۱  است که با تاخیری یک ماهه در وب نوشت منتشر می شود.

در آغاز ماه بهمن  جز از بهمن نباید گفت. ماهی که تمام مردم از گروه های مختلف و بدون پشتوانه ی گروهی ، حزبی و یا سیاسی دست به دست هم دادند و تحت فرمان ولی فقیه زمان حضرت امام رضوان الله تعالی علیه حکومت شاهنشاهی را منقرض و نظام جمهوری اسلامی را بنا نهادند.


نظامی مبتنی بر اسلام و جمهور مردم. نظامی که خواستگاه اولیه اش را با رای مردمی بیش از 98 درصدی به ثبات رساند و ساختارهای نظام نیز بر پایه ی همین تئوری محکم رهبر کبیر انقلاب ؛  با رای و نظر مردم یک به یک پابرجا و مستحکم گشت.


آن چه در این مختصر می گنجد و بارها در نشریه ی ساحل دریا برآن تاکید شده است ؛ دو شعار اصولی ، پایه ای و محوری امام خمینی رحمت الله علیه است که حتی در وصیت نامه اش بدان تاکید مخصوص دارد. اتکال به خداوند و حفظ وحدت کلمه.


تکرار داستان وضعیت ایران امروز با تحریم های گسترده ی بین المللی و فشارهای اقتصادی مضاعف آن بر اقشار مختلف مردم کمی ملال آور است اما خالی از لطف نیست که بدانیم راه موفقیت ؛ عمل به توصیه ی اکید بنیان گذار جمهوری اسلامی است. باید با نگاه « جذب حداکثری » از پرخاش بی مورد به دیگران و طرد کردن خون دل خورده های انقلاب و نظام دوری جست.


همه با ظرفیت بلند نظام کارآمد جمهوری اسلامی ؛ تنگ نظری ها را کناری بگذاریم و با اتکال به خدا و حفظ وحدت و همدلی به چشم انداز بلند ایرانی آباد برسیم.دست در دست هم دهیم به مهر تا کنیم آباد ایران عزیز.


نشریه ی ساحل دریا برای ایام دهه ی فجر ؛ بزودی ویژه نامه ای مناسب تهیه و توزیع خواهد نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد